Gå til innhold

Jeg klarer ikke gi slipp på fortiden-det gjør så vondt psykisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg klarer ikke gi slipp på fortiden. Jeg har opplevd mobbing på skolen og vold i familien. Og mye annet vondt i årene som har gått..Det gjør så vondt å tenke på alt som har skjedd. Jeg vet jeg må gi slipp på fortiden for å få det bedre men jeg klarer det ikke. Det går ikke. har prøvd gi slipp mange ganger, Flere som meg der ute? 

Anonymkode: decaa...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja jeg har vært der jeg også. Men det jeg kan si er at å gå i årevis i behandling der du snakker om det samme hver eneste gang vil ikke hjelpe deg noe som helst. For å komme deg videre må du få noe glede og aktiviteter utenfor behandling og utenfor psykiatrien. Men selvsagt å gå i behandling en liten stund vil jo hjelpe da man må jo få snakket om traumene. Det jeg mener er de som går i årevis uten å komme videre. 

Anonymkode: 427a8...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke rundt og tenker og kverner på alt som har skjedd. Men jeg bærer jo preg av det likevel. Selv om jeg klarer å legge det tilside og fokusere framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg går ikke rundt og tenker og kverner på alt som har skjedd. Men jeg bærer jo preg av det likevel. Selv om jeg klarer å legge det tilside og fokusere framover.

Samme her. Til vanlig går jeg ikke rundt å tenker og kverner på fortiden, men innimellom kan jeg tenke/snakke om det. Bærer nok preg av alt som har vært, men noe annet hadde vel vært rart?  Tenker nok mer på at jeg har det mye bedre nå enn tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (4 minutter siden):

Samme her. Til vanlig går jeg ikke rundt å tenker og kverner på fortiden, men innimellom kan jeg tenke/snakke om det. Bærer nok preg av alt som har vært, men noe annet hadde vel vært rart?  Tenker nok mer på at jeg har det mye bedre nå enn tidligere. 

Ja, er slik for meg også. Bortsett fra at jeg er ikke i nærheten av så lykkelig nå som jeg på et tidspunkt var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja, er slik for meg også. Bortsett fra at jeg er ikke i nærheten av så lykkelig nå som jeg på et tidspunkt var. 

Det tok meg mange år å bli såpass bra som jeg er nå (med hjelp av medisiner). Du er ung og jeg tror nok at du etterhvert vil få det bedre, iallefall hvis du fortsatt jobber på for å få det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (8 minutter siden):

Det tok meg mange år å bli såpass bra som jeg er nå (med hjelp av medisiner). Du er ung og jeg tror nok at du etterhvert vil få det bedre, iallefall hvis du fortsatt jobber på for å få det bedre.

Ja får håpe det. Er i en kneik hvor jeg tar lite vare på meg selv og min helse. Men skal nok komme på beina igjen. 

Bra du har fått det mye bedre. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...