Gå til innhold

Du som er ufør: Hvilke diagnoser har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har  søkt om ufør, med flere diagnoser, blant annet en kronisk diagnose. Syns denne ventetiden er uutholdelig og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg ikke får ufør. Dette hjelper heller ikke på psyken.

Har nå ventet i 2 av 6 måneder på svar. Håper det går fort...

Anonymkode: 3b90b...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Spiller ingen rolle hvilken diagnose folk har. 2 med samme diagnose kan bli vurdert ulikt.

Anonymkode: a3e55...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det handler ikke om diagnose, men funksjonsgrad. 

Anonymkode: 32cea...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bipolar 2, asperger, rusavhengighet og skal legges inn på psykoseposten for utredning, så mulig psykoselidelse .Har trekk fra unnvikende PF og EUPF, men ikke nok til diagnose lenger. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lat og kranglete personlighetsforstyrrelse .. neida.. jeg har både ptsd og angstlidelse. 
men er i full jobb. Slitsomt til tider og sykmeldt i perioder. Spes siste året. 
men henger med og kjemper videre

Anonymkode: 882a8...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lat og kranglete personlighetsforstyrrelse .. neida.. jeg har både ptsd og angstlidelse. 
men er i full jobb. Slitsomt til tider og sykmeldt i perioder. Spes siste året. 
men henger med og kjemper videre

Anonymkode: 882a8...37d

Eh.. nå var spørsmålet til de som var uføre da.

Anonymkode: 03c26...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...