Gå til innhold

Fysiske symptomer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som kjenner seg igjen i fysisk ubehag ved depresjon?
 

Jeg har det fysisk vondt, det strammer rundt hodet og prikker i hele kroppen. Det kan hende det er elementer av angst også inni bildet. Men kjennes ikke som angst sånn sett. 
 

Hvilke fysiske symptomer har dere hatt i forbindelse med deperesjon (og angst)?

Anonymkode: 1fc46...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det noen som kjenner seg igjen i fysisk ubehag ved depresjon?
 

Jeg har det fysisk vondt, det strammer rundt hodet og prikker i hele kroppen. Det kan hende det er elementer av angst også inni bildet. Men kjennes ikke som angst sånn sett. 
 

Hvilke fysiske symptomer har dere hatt i forbindelse med deperesjon (og angst)?

Anonymkode: 1fc46...238

Dette har i hvert fall jeg svart på før, men da var spørsmålet formulert primært som angst. Bare å søke opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sokk skrev (4 minutter siden):

Dette har i hvert fall jeg svart på før, men da var spørsmålet formulert primært som angst. Bare å søke opp. 

Hva skal jeg søke på da? Får opp rimelig mange tråder med søkeord angst her inne. 

Men ja kanskje det er mer vanlig med fysiske symptomer på angst. Jeg føler meg deprimert egentlig 
 

Anonymkode: 1fc46...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosemarin

Jeg opplever en slags følelse av at hele kroppen og hodet og sinnet er pakket inn i bomull. Det kjennes ganske fysisk. Andre med samme erfaring fra depresjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosemarin skrev (På 12.4.2024 den 19.02):

Jeg opplever en slags følelse av at hele kroppen og hodet og sinnet er pakket inn i bomull. Det kjennes ganske fysisk. Andre med samme erfaring fra depresjon? 

Ja sånn.

Noen som vet hvorfor man blir slik ved depresjon, og hvorfor man får utmattelse?

Anonymkode: 1fc46...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...