AnonymBruker Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Han fikk seg ei venninne for en måneds tid om treffer henne av og til og jeg spurte om han har følelser for henne og han sa sånn off og sa ikke som han vet. Jeg vet ikke hva det betyr. noen som kan forklare? Anonymkode: fa6ed...0d7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han fikk seg ei venninne for en måneds tid om treffer henne av og til og jeg spurte om han har følelser for henne og han sa sånn off og sa ikke som han vet. Jeg vet ikke hva det betyr. noen som kan forklare? Anonymkode: fa6ed...0d7 Du må spørre han hva det betyr. Vi aner jo ikek hva han mener. Anonymkode: 4592c...df1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du må spørre han hva det betyr. Vi aner jo ikek hva han mener. Anonymkode: 4592c...df1 Ja men ut i fra svaret hans så ble jeg litt usikker. Men jeg vet jo ikke Anonymkode: fa6ed...0d7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krøll47 Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april (endret) Altså med gamle venninner må man kanskje ha litt toleranse, men en ny en?! En ny venninne kan umulig være et godt tegn. Han har begynt å date en annen. Endret 12. april av Krøll47 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han fikk seg ei venninne for en måneds tid om treffer henne av og til og jeg spurte om han har følelser for henne og han sa sånn off og sa ikke som han vet. Jeg vet ikke hva det betyr. noen som kan forklare? Anonymkode: fa6ed...0d7 Hvis han er en eks av deg - hva har du med det å gjøre? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Krøll47 skrev (13 timer siden): Altså med gamle venninner må man kanskje ha litt toleranse, men en ny en?! En ny venninne kan umulig være et godt tegn. Han har begynt å date en annen. Gjelder det samme om en fyr møter en ny venninne uten at dama vet? Anonymkode: 318ed...491 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Hvis dette er en dame han har kjent én måned, er det ikke sikkert han vil dele med sin eks (!) om han har noen følelser for denne dama, og derfor svarer vagt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.