Gå til innhold

Jeg kom midt i et nesten forsøk …


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det satt skikkelig støkk i meg.. jeg var på vei hjem også så jeg en jente som hadde det veldig vondt . Etter litt kom flere folk også kom ambulansen og jeg skjønte hva jeg stod midt oppi. 

Anonymkode: 09cd2...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det hørtes ille ut. Håper jenta fikk god hjelp da, og at du relativt kjapt kommer over dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (14 timer siden):

Hva gjorde hun? Skulle hun hoppe ned noe sted?

Hun skulle sikkert hoppe fra en bro under var en motorvei. Det så sånn ut da jeg kom. Jeg snakket med henne inntil det kom flere ungdommer deretter kom ambulansen som sikkert var blitt oppringt. 

Anonymkode: 09cd2...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (14 timer siden):

Huff, det hørtes ille ut. Håper jenta fikk god hjelp da, og at du relativt kjapt kommer over dette. 

Jeg gikk etterpå ambulansen kom. 

Anonymkode: 09cd2...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må ha vært grusomt å komme midt i noe sånt. Går det bra med deg nå? 

Anonymkode: ff783...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...