Gå til innhold

Brenn kjærligheten i helvete!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg må ha et sted å kaste dette ut. Men jeg har grunn til å tro at han jeg liker og jeg følte det klaffet med har begynt på igjen med en dame han datet for litt siden. Hun hadde han som affære tidligere og valgte mannen sin. Det er noen år siden så jeg trodde likevel det var over. Det var han som viste interesse for meg og jeg likte han ettersom vi snakket og treftes. Men nå har hun kommer inn i bildet igjen og jeg vil sparke henne vekk! Han vet ikke at jeg liker han og han får ikke vite heller. Jeg er singel og ikke turt å slippe noen inn på meg før på denne måten. Kunne hun ikke holdt seg til mannen sin? Føler dette skjer bare fordi jeg ikke skal få kjæreste. Han traff meg, brydde seg om meg og jeg bare følte det endelig var noe der. Jeg er i midten av 30 årene så jeg følte det var på tide. Men nei. Kjærligheten er bare tull! Hvordan blir man kvitt følelsene? Jeg vil ikke ha evnen til å føle slik siden det bare straffer seg likevel! Er jo bakerst i kø samme hvor god kjemi vi har! De kan brenne i helvete begge to. Særlig han. Brenn i helvete sier jeg bare! Hjertet mitt også fortjener sin straff siden det har evnen til føle noe slik for noen. 

Anonymkode: c8c0e...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg må ha et sted å kaste dette ut. Men jeg har grunn til å tro at han jeg liker og jeg følte det klaffet med har begynt på igjen med en dame han datet for litt siden. Hun hadde han som affære tidligere og valgte mannen sin. Det er noen år siden så jeg trodde likevel det var over. Det var han som viste interesse for meg og jeg likte han ettersom vi snakket og treftes. Men nå har hun kommer inn i bildet igjen og jeg vil sparke henne vekk! Han vet ikke at jeg liker han og han får ikke vite heller. Jeg er singel og ikke turt å slippe noen inn på meg før på denne måten. Kunne hun ikke holdt seg til mannen sin? Føler dette skjer bare fordi jeg ikke skal få kjæreste. Han traff meg, brydde seg om meg og jeg bare følte det endelig var noe der. Jeg er i midten av 30 årene så jeg følte det var på tide. Men nei. Kjærligheten er bare tull! Hvordan blir man kvitt følelsene? Jeg vil ikke ha evnen til å føle slik siden det bare straffer seg likevel! Er jo bakerst i kø samme hvor god kjemi vi har! De kan brenne i helvete begge to. Særlig han. Brenn i helvete sier jeg bare! Hjertet mitt også fortjener sin straff siden det har evnen til føle noe slik for noen. 

Anonymkode: c8c0e...f4d

"Han vet ikke at jeg liker han og han får ikke vite heller." Forventer du at andre skal være tankelesere?

Anonymkode: add90...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan blir man kvitt følelsene?

Det virker jo som du er godt i gang med prosessen. Fortsett i dette sporet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

"Han vet ikke at jeg liker han og han får ikke vite heller." Forventer du at andre skal være tankelesere?

Anonymkode: add90...380

Men blir man interessert om man er åpen om følelser da? Er det sånn at hvis jeg viser at jeg liker han så vekker det følelser hos han? Det tror jeg ikke. For handlinger viser. Jeg bare følte sånn at han brydde seg om meg men så kommer det et jævla annet kvinnemenneske inn i bildet igjen. Hun kan pelle seg vekk! Men dette er nok en straff for disse teite tålelige ekkle følelsene jeg får. Jeg trodde jeg kunne se frem til en sommer der jeg hadde en jeg var glad i å dra på feire med. Men nei. Den helvetes mannen glemmer meg så fort en tidligere flørt kommer. 
Jeg vil bare brenne kjærligheten i helvete for den gjør ikke annet en å ødelegge livet. Jeg var lykkelig før jeg begynte å like han. Har ikke vært så ulykkelig siden sist jeg var forelsket. Men så måtte det helvetes hjertet mitt like noen igjen da. Derfor fortjener det å brennes. Men kan ikke rive det ut av kroppen og brenne det heller. Det er umulig. Men kanskje jeg skal ha det som ønske etter jeg er gått bort. Brenn hjertet som straff for at det forelsket seg. 
Han kan også brenne i helvete.

Han kan brenne i helvete for at jeg liker han.

Han kan brenne i helvete for at han viste at han brydde seg om meg. 
Han kan brenne i helvete for å glemme meg så fort det andre neket gir lyd fra seg. 

Anonymkode: c8c0e...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ødelegger søvn og alt! Jeg har fått problemer siden jeg møtte han. Det var veldig fint mens jeg følte det var noe der, men når han bare ghoster meg så fort hun andre gir lyd fra seg så viser det hvor lite attraktiv jeg er og det er deprimerende mtp fremtiden. Beste hadde vært om han kunne kasta henne fra seg og heller rettet oppmerksomheten til meg men neida.. brenn i h… får ikke sagt det nok. Hat mot tåpelige hjerter!

Anonymkode: c8c0e...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det ødelegger søvn og alt! Jeg har fått problemer siden jeg møtte han. Det var veldig fint mens jeg følte det var noe der, men når han bare ghoster meg så fort hun andre gir lyd fra seg så viser det hvor lite attraktiv jeg er og det er deprimerende mtp fremtiden. Beste hadde vært om han kunne kasta henne fra seg og heller rettet oppmerksomheten til meg men neida.. brenn i h… får ikke sagt det nok. Hat mot tåpelige hjerter!

Anonymkode: c8c0e...f4d

For å si det sånn: Jeg forstår godt at han ghoster deg eller ikke vil ha så mye med deg å gjøre når du har slike holdninger. Jeg kan aldri tenke meg at stadige ytringer om at ting og personer skal "brenne i helvete" er særlig attraktivt. Du virker som en hissig type. En som lett blir sint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (26 minutter siden):

For å si det sånn: Jeg forstår godt at han ghoster deg eller ikke vil ha så mye med deg å gjøre når du har slike holdninger. Jeg kan aldri tenke meg at stadige ytringer om at ting og personer skal "brenne i helvete" er særlig attraktivt. Du virker som en hissig type. En som lett blir sint. 

Har ikke sagt dette til han. Jeg trenger å få det ut. Det er etter at han gjorde dette at jeg syntes det skal brenne. Fordi jeg er sist i kø hele tiden

Anonymkode: c8c0e...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har ikke sagt dette til han. Jeg trenger å få det ut. Det er etter at han gjorde dette at jeg syntes det skal brenne. Fordi jeg er sist i kø hele tiden

Anonymkode: c8c0e...f4d

Han kan da like gjerne tolke at du synes det er nok å være venner? Hvordan i alle dager skal han vite at du liker han som noe mer når du ikke sier et ord?

Anonymkode: add90...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han kan da like gjerne tolke at du synes det er nok å være venner? Hvordan i alle dager skal han vite at du liker han som noe mer når du ikke sier et ord?

Anonymkode: add90...380

Hvorfor ghoster han meg og ganske tydelig har gjenopptatt flørten med det andre neket? 

Anonymkode: c8c0e...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har ikke sagt dette til han. Jeg trenger å få det ut. Det er etter at han gjorde dette at jeg syntes det skal brenne. Fordi jeg er sist i kø hele tiden

Anonymkode: c8c0e...f4d

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ghoster han meg og ganske tydelig har gjenopptatt flørten med det andre neket? 

Anonymkode: c8c0e...f4d

Jeg tenker nå i alle fall at måten du ordlegger deg på her i tråden kanskje ikke er så annerledes hvordan du uttrykker deg på i rl. Noen har bare en litt aggressiv talemåte, og mulig du er en av dem. Men jeg kan selvsagt ta feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor ghoster han meg og ganske tydelig har gjenopptatt flørten med det andre neket? 

Anonymkode: c8c0e...f4d

Jeg liker ikke ghosting, virker relativt umodent, men da ville jeg konfrontert ham. Det kan like gjerne være andre ting har kommet i veien. Jeg svarer ikke umiddelbart jeg heller alltid (på sms mener jeg).  

Anonymkode: add90...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg liker ikke ghosting, virker relativt umodent, men da ville jeg konfrontert ham. Det kan like gjerne være andre ting har kommet i veien. Jeg svarer ikke umiddelbart jeg heller alltid (på sms mener jeg).  

Anonymkode: add90...380

Han var ikke sånn før han møtte hun andre. Jeg synes han skal kaste henne fra seg til fordel for meg. Men det skjer nok ikke. Brenner hjertet mitt visuelt for å væte patetisk å like han.

Anonymkode: c8c0e...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle med kjærlighetssorg fortjener sin straff!!!!!

Anonymkode: c8c0e...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Å like noen er en straffbar handling! Hvorfor er vi utstyrt slik at vi liker noen? Alle som blir dumpet fortjener det. Bedratte folk fortjener det fordi de var naive og ble sammen med noen. Elskere og elskerinner fortjener sin straff fordi de fulgte det teite hjertet sitt.

Anonymkode: c8c0e...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå må du roe ned. Jeg forstår at dette er vondt, men synes du er litt vel hissig og overdramatisk.

Anonymkode: 2ce8a...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å like noen er en straffbar handling! Hvorfor er vi utstyrt slik at vi liker noen? Alle som blir dumpet fortjener det. Bedratte folk fortjener det fordi de var naive og ble sammen med noen. Elskere og elskerinner fortjener sin straff fordi de fulgte det teite hjertet sitt.

Anonymkode: c8c0e...f4d

Jeg forstår at du har behov for å blåse ut, men tror det hadde vært lurere om du gjorde dette uten å offentliggjøre det, a la "brevet jeg aldri sendte". Hvis du har et annet sted å rase ut og skriver mer rolig og saklig her, er det lettere å få konstruktiv dialog med de som svarer deg.

Slik jeg ser det, har du to valg: Enten fortelle mannen at du er interessert i ham, eller: prøve å slå deg til ro med at han ikke er interessert i deg. Det siste vet du strengt tatt ikke, kanskje er han like usikker som du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 3.27):

Men blir man interessert om man er åpen om følelser da? Er det sånn at hvis jeg viser at jeg liker han så vekker det følelser hos han?

Ja, sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvorfor ghoster han meg og ganske tydelig har gjenopptatt flørten med det andre neket? 

Anonymkode: c8c0e...f4d

Der er ganske naturlig å droppe kontakten med deg når han er i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 3.27):

Men blir man interessert om man er åpen om følelser da? Er det sånn at hvis jeg viser at jeg liker han så vekker det følelser hos han?

Anonymkode: c8c0e...f4d

Men han vet jo like lite som deg om du har følelser for han. Det er mulig han har det, men at han velger å ikke si noe fordi han tror du bare vil være venner med han. 

Anonymkode: 8fced...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men han vet jo like lite som deg om du har følelser for han. Det er mulig han har det, men at han velger å ikke si noe fordi han tror du bare vil være venner med han. 

Anonymkode: 8fced...486

Man begynner ikke flørte med andre når man har følelser for en. Jeg tenker det bare var veldig lett å glemme meg. Og jeg tør jo ikke å si noe til han nå, for jeg vil alltid lure på om han slipper meg like fort dersom en annen kvinne tar kontakt igjen. Ja det går seg utover meg og, at jeg ikke får oppleve dette..men han fortjener ikke å få vite hva jeg har å gi når det skal være slik

Anonymkode: c8c0e...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...