Gå til innhold

Organisere bokser gjennomsiktig til skuffe under vask?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg bare lurte på om dere hadde noe tips til å sortere ting i skuffene på badet? Altså, jeg tenker på å kanskje få kjøpt noen små gjennomsiktige bokser uten lokk i forskjellige størrelser for å sortere de tinga som jeg har i skuffene under vasken på badet. Har dere noe erfaring med og tips i forhold til det eller? Eksempel på ting jeg har i skuffa er medisiner, hårstrikk, pinsett, sminke, hudpleie, barbermaskin osv.

Anonymkode: 42573...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hei! Jeg bare lurte på om dere hadde noe tips til å sortere ting i skuffene på badet? Altså, jeg tenker på å kanskje få kjøpt noen små gjennomsiktige bokser uten lokk i forskjellige størrelser for å sortere de tinga som jeg har i skuffene under vasken på badet. Har dere noe erfaring med og tips i forhold til det eller? Eksempel på ting jeg har i skuffa er medisiner, hårstrikk, pinsett, sminke, hudpleie, barbermaskin osv.

Anonymkode: 42573...309

Bokser eller kurver i forskjellige størrelser burde fungere bra. Bare pass på at kantene ikke er så lave at halve skuffen blir brukt til bare luft - mål høyden, ikke bare lengden og bredden, før du bestemmer deg.

Europris har plastkurv-serier i svart eller hvitt, der det finnes mange forskjellige størrelser med samme utforming. Men de har ikke spesielt høye kanter, så de er kanskje ikke så egnet hvis du har dype skuffer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hei! Jeg bare lurte på om dere hadde noe tips til å sortere ting i skuffene på badet? Altså, jeg tenker på å kanskje få kjøpt noen små gjennomsiktige bokser uten lokk i forskjellige størrelser for å sortere de tinga som jeg har i skuffene under vasken på badet. Har dere noe erfaring med og tips i forhold til det eller? Eksempel på ting jeg har i skuffa er medisiner, hårstrikk, pinsett, sminke, hudpleie, barbermaskin osv.

Anonymkode: 42573...309

Jeg liker godt Smart Store compact clear fra Europris, de kan kjøpe med eller uten lokk og kommer i mange fasonger og størrelser. Finnes i hvitt og i blankt. https://www.europris.no/catalogsearch/result/?q=smart+store+compact+clear

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47

Har funnet et system jeg er fornøyd med. Har to store bokser med lokk i nederste skuff med ting som ikke brukes daglig. Slik har jeg fått en ny etasje oppå som kan brukes til føner, hårbørster, glattejern osv. Ting som det er kjekt å ha raskt tilgjengelig og er relativt store/få, slik at jeg ikke har så mye å ta ut når jeg skal frem til de andre mer spesialiserte temaene i boksene under. I øverste skuff var det allerede en inndeling i 5 seksjoner til sminke, kremer, deo og lignende som brukes morgen og kveld. Hadde ikke inndelingen allerede vært der hadde jeg satt inn lave små kurver til hver kategori. Alle småting er i egne områder i den øverste skuffen. På overflaten av vasken har jeg kun håndsåpe. Ser ryddigere ut og er lettere å rengjøre uten for mye nips liggende fremme. Organisering er gøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...