Gå til innhold

Kattetiss


Fru2020

Anbefalte innlegg

I løpet av helgen har katten tisset i stuen/kjøkken, men jeg klarer ikke lokalisere dette. (Grunnen er nok at sønnen hadde ansvar for henne i helgen og hatt nok ikke sluppet henne ut nok) Det har selvfølgelig tørket inn fordi det har gått et par dager, men jeg klarer ikke snuse meg frem. Mulig at det er på et av teppene. Hun har aldri tisset ikke før, men hun har bæsjet to ganger og da var det på samme plass på teppet. 

Hva gjør jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru2020 skrev (15 minutter siden):

I løpet av helgen har katten tisset i stuen/kjøkken, men jeg klarer ikke lokalisere dette. (Grunnen er nok at sønnen hadde ansvar for henne i helgen og hatt nok ikke sluppet henne ut nok) Det har selvfølgelig tørket inn fordi det har gått et par dager, men jeg klarer ikke snuse meg frem. Mulig at det er på et av teppene. Hun har aldri tisset ikke før, men hun har bæsjet to ganger og da var det på samme plass på teppet. 

Hva gjør jeg? 

Ville først tatt en god vask av gulvene, og så tatt teppene ut på verandaen i dagslys. Da kan du muligens se bedre om det er noen flekker på dem. Finner du flekken(e) er det å forsøke å vaske dem. Avhengig av teppets kvalitet da. Mulig du må sende det til rens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fru2020 skrev (3 timer siden):

I løpet av helgen har katten tisset i stuen/kjøkken, men jeg klarer ikke lokalisere dette. (Grunnen er nok at sønnen hadde ansvar for henne i helgen og hatt nok ikke sluppet henne ut nok) Det har selvfølgelig tørket inn fordi det har gått et par dager, men jeg klarer ikke snuse meg frem. Mulig at det er på et av teppene. Hun har aldri tisset ikke før, men hun har bæsjet to ganger og da var det på samme plass på teppet. 

Hva gjør jeg? 

Omplassere katten 

Anonymkode: facce...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Omplassere katten 

Anonymkode: facce...2ee

Det ville nok være mer rettferdig å omplassere guttungen siden han ikke har sluppet den ut slik det var meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (1 time siden):

Eddik tar lukta av kattetiss.

Nytter det å bare sette det ut? Jeg vet ikke hvor jeg skal vaske. Finner ikke hvor tisset kommer fra. Det ene øyeblikket synes jeg det lukter mest fra kjøkkensiden av stuen, det beste øyeblikket er jeg overbevist om at det kommer fra motsatt ende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dorthe skrev (Akkurat nå):

Det ville nok være mer rettferdig å omplassere guttungen siden han ikke har sluppet den ut slik det var meningen.

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg hadde sannsynligvis kastet teppet og vasket alle gulv skikkelig grundig. 

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dorthe skrev (2 timer siden):

Det ville nok være mer rettferdig å omplassere guttungen siden han ikke har sluppet den ut slik det var meningen.

Det r ikke lov 

Anonymkode: facce...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (4 timer siden):

Nytter det å bare sette det ut? Jeg vet ikke hvor jeg skal vaske. Finner ikke hvor tisset kommer fra. Det ene øyeblikket synes jeg det lukter mest fra kjøkkensiden av stuen, det beste øyeblikket er jeg overbevist om at det kommer fra motsatt ende.

Du kan jo prøve å spraye på teppet hvis du ikke vet hvor den har tisset.  De har noe i dyrebutikken som skal fjerne lukten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (1 time siden):

Du kan jo prøve å spraye på teppet hvis du ikke vet hvor den har tisset.  De har noe i dyrebutikken som skal fjerne lukten også.

Jeg har forsøkt meg litt frem. Nå lukter det eddik.Googlet meg frem til det midlet på dyrebutikken. Litt skeptisk. Men hvis det er like galt når jeg står opp i morgen får jeg prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg hadde tatt for meg hele rommet, krøpet rundt og funnet ut hvor det lukter fra. Kattetiss lukter fælt! Jeg hadde ikke slått meg til ro med vanlig gulvvask og eddik i skål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...