Gå til innhold

Sarte sjeler her inne som ikke takler det jeg skrev om?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Det er fascinerende hvordan det alltid er den ene, eller de som ikke takler noe særlig/moralens voktere er alle steder. 
Hva var problemet med innlegget mitt?

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • UtakknemligDiva endret tittelen til Sarte sjeler her inne som ikke takler det jeg skrev om?

Fortsetter under...

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (1 minutt siden):

Det er fascinerende hvordan det alltid er den ene, eller de som ikke takler noe særlig/moralens voktere er alle steder. 
Hva var problemet med innlegget mitt?

Hva skrev du om? 

Anonymkode: ded88...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Ja, her har @Admin noe å svare for.

Skulle tro folk ikke kunne tenke selv. Man kan legge ned hele Internett om det er så mye farlig info. Det er ikke bare doktoronline som eksisterer her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
UtakknemligDiva skrev (Akkurat nå):

Skulle tro folk ikke kunne tenke selv. Man kan legge ned hele Internett om det er så mye farlig info. Det er ikke bare doktoronline som eksisterer her. 

Da begynner man å henge andre steder, hvis det blir for kjedelig å henge her… Akkurat som lineær-tv. De tok livet av seg selv ved å kjøre alt for mye reklame🥳 De ville tjene masse penger, som til slutt ble deres avslutning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Trinity80 skrev (1 minutt siden):

Da begynner man å henge andre steder, hvis det blir for kjedelig å henge her… Akkurat som lineær-tv. De tok livet av seg selv ved å kjøre alt for mye reklame🥳 De ville tjene masse penger, som til slutt ble deres avslutning. 

Har jeg sagt det er for kjedelig her? Og jeg er andre steder enn her. Har ikke vært her på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trinity80
UtakknemligDiva skrev (Akkurat nå):

Har jeg sagt det er for kjedelig her? Og jeg er andre steder enn her. Har ikke vært her på en stund.

Snakket om meg selv. Hvor du henger er opp til deg😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (1 time siden):

Det er fascinerende hvordan det alltid er den ene, eller de som ikke takler noe særlig/moralens voktere er alle steder. 
Hva var problemet med innlegget mitt?

Forherligelse av rusmidler

Anonymkode: 55e53...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Forherligelse av rusmidler

Anonymkode: 55e53...a33

Det blir feil å kalle det forherligelse av rusmidler, da rusmidler kan være forskjellige ting. Du får det til å se ut som at jeg tror slik er løsningen på problemer og en oppfordring til andre å gjøre det samme. Det er det ikke. 

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Har en følelse av at brukernavnet mitt kanskje skulle vært «Forbidden». For noen her inne liker meg nok ikke nå. Men, jeg orker ikke lenger å ta avgjørelser basert på hva andre mener. Mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og den tråden du deltok i ble stengt

Anonymkode: 55e53...a33

Ja, men jeg vet ikke om det var på grunn av meg alene. Men, jeg er vel kanskje bare en slik person da… som folk må skjermes fra. Om det er fordi jeg er spesielt direkte/skummel eller om det skyldes at andre er for sensitive vet jeg ikke, men jeg håper det er sistnevnte, for jeg tror ikke jeg er noe skummel.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (6 timer siden):

Ja, men jeg vet ikke om det var på grunn av meg alene. Men, jeg er vel kanskje bare en slik person da… som folk må skjermes fra. Om det er fordi jeg er spesielt direkte/skummel eller om det skyldes at andre er for sensitive vet jeg ikke, men jeg håper det er sistnevnte, for jeg tror ikke jeg er noe skummel.  

Det går ikke på deg som person. Du skrev detaljert om et tema som ikke er tillatt i følge reglene

Anonymkode: 55e53...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva skrev (8 timer siden):

Ja, men jeg vet ikke om det var på grunn av meg alene. Men, jeg er vel kanskje bare en slik person da… som folk må skjermes fra. Om det er fordi jeg er spesielt direkte/skummel eller om det skyldes at andre er for sensitive vet jeg ikke, men jeg håper det er sistnevnte, for jeg tror ikke jeg er noe skummel.  

Reglene gjelder for deg også, det har ikke noe med sensitive sjeler som rapporterer deg for den minste ting å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det går ikke på deg som person. Du skrev detaljert om et tema som ikke er tillatt i følge reglene

Anonymkode: 55e53...a33

Jeg lurer på hvorfor det ikke er tillatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (1 time siden):

Reglene gjelder for deg også, det har ikke noe med sensitive sjeler som rapporterer deg for den minste ting å gjøre.

Reglene er laget av noen. Regler kan endres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer på hvorfor det ikke er tillatt. 

Fordi det du skrev om var ulovlig? Det er jo temmelig åpenbart vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva skrev (6 minutter siden):

Reglene er laget av noen. Regler kan endres. 

Nei, i dette tilfellet er jeg ikke enig med deg - dette er et helseforum med mange som lett kan la seg trigge av slike innlegg. Lag deg en blogg om du absolutt må skrive om slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Nei, i dette tilfellet er jeg ikke enig med deg - dette er et helseforum med mange som lett kan la seg trigge av slike innlegg. Lag deg en blogg om du absolutt må skrive om slike ting.

De må kunne tenke selv likevel. Jeg også kan jo bli trigget av ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Vhanja skrev (9 minutter siden):

Fordi det du skrev om var ulovlig? Det er jo temmelig åpenbart vil jeg si.

Det er en del av meg å være forbudt. Jeg bare er var lei av å måtte skjule deler av meg selv. Men jeg er det i det minste ikke på en måte som kan skade andre.

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva skrev (2 minutter siden):

De må kunne tenke selv likevel. Jeg også kan jo bli trigget av ting. 

 

UtakknemligDiva skrev (1 minutt siden):

Det er en del av meg å være forbudt. Jeg bare er var lei av å måtte skjule deler av meg selv. Men jeg er det i det minste ikke på en måte som kan skade andre.

Det spiller ingen rolle om du mener at det er en del av deg (og diagnosen din?) og at du ikke kan skade noen med det du skriver her inne, det er det tydeligvis delte meninger om ettersom dine innlegg har blitt slettet flere ganger. Løsningen er enkel - hold deg til reglene eller finn et annet sted å henge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...