Gå til innhold

Og der sovnet doktoroline


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ok .. synes ikke at man burde si høyt at man ligger når man regnes for å være utgått på dato, fra naturens side. Jeg blir noe flau av å lese dette. 

Anonymkode: 1baeb...aa8

Du bestemmer selvfølgelig hvordan du selv vil leve, men hadde jeg følt det som deg hadde jeg tatt kontakt med en behandler for å få hjelp til å gi slipp på sånne følelser og tanker. For meg er sex en naturlig drift, og en viktig kilde til stor glede i livet. Et liv uten sex ville vært et fattigere liv for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok .. synes ikke at man burde si høyt at man ligger når man regnes for å være utgått på dato, fra naturens side. Jeg blir noe flau av å lese dette. 

Anonymkode: 1baeb...aa8

Du har kanskje fått med deg at det hender folk skifter partnere når de er i f.eks. 40- eller 50-årene. Kan det tenkes at det er andre grunner til dette enn at de vil ha noen å dele fyrstekaken, mokkabønnene og fjernkontrollen med? 

Naturen gjør oss bare "utgått på dato" når det gjelder å avle barn, Man kan mestre resten av livet helt fint allikevel, det er ikke det samme som at man er dement. Hvis tanken på at folk har frivillig sex selv om de ikke er helt unge lenger, er plagsom og gjør deg flau, så tenk på noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (10 timer siden):

Her i huset sier vi ikke at vi ligger, vi elsker eller knuller. 😁 Bedre?

🤢🤢

Anonymkode: 1baeb...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...