Gå til innhold

Ad og depersonalisering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det flere som har opplevd intens 24/7 depresonalisering ifb med angst? Hjelper AD på dette? Eller hvilke teknikker kan fungere for å bli kvitt depersonalisering? Det har blitt mitt hovedsymptom og genererer bare mer angst

Anonymkode: a2340...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det flere som har opplevd intens 24/7 depresonalisering ifb med angst? Hjelper AD på dette? Eller hvilke teknikker kan fungere for å bli kvitt depersonalisering? Det har blitt mitt hovedsymptom og genererer bare mer angst

Anonymkode: a2340...d17

AD ssri hjelper mot depersonaliserin. Jeg var veldig plager av angst med depersonalisering som hovedproblemet. Det kom som anfall. Heldigvis forsvant mye av det da jeg starter på ssri og fikk korrekt dose. Nå går jeg på vedlikeholdsdose.
Jeg prøvde å slutte på ssri, men da kom alt kom tilbake

Anonymkode: 5fc41...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

AD ssri hjelper mot depersonaliserin. Jeg var veldig plager av angst med depersonalisering som hovedproblemet. Det kom som anfall. Heldigvis forsvant mye av det da jeg starter på ssri og fikk korrekt dose. Nå går jeg på vedlikeholdsdose.
Jeg prøvde å slutte på ssri, men da kom alt kom tilbake

Anonymkode: 5fc41...0cb

Takk. 
Jeg regner jo bare med at det kommer av angst da. Selv om jeg ikke har anfall. Har dette hele tiden. Føler egentlig jeg FÅR angst av det. Men mulig det er motsatt men at der blir selvforsterkende og. 
Er det bare ssri som hjelper for dette?😞

Anonymkode: a2340...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...