Gå til innhold

Varsler på låst skjerm på mobil, lurt at innholdet er skjult eller har det lite å si?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg har alltid hatt det slik at alle varsler som jeg får synes på låst skjerm på mobilen. Så får jeg en snap så står det f.eks at det er fra Kari og får jeg en sms så står det innholdet i den og avsender f.eks "Mamma: Kommer du på middag i dag". Samme med ting som e-post og varlser fra kalenderen der jeg legger inn alle avtaler osv.

Men nå har jeg tenkt litt, er det dumt at alle varlsene er synlige eller ikke? Hva har du? Åpne eller skjulte varsler? Har man skjulte så har jeg skjønt det sånn at varselet bare står hva det gjelder og ingenting om innhold? Har man f.eks fått en sms står det bare "melding" snap så står det "snapchat" og påminnelse på kalender bare "kalender". Jeg har absolutt ingen ting å skjule for noen jeg omgåes, men jeg har lurt på om det er dumt av meg å ha alle varsler synlige? Hva om jeg mister mobilen f.eks?

Anonymkode: 913ee...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody

Hvis du mister mobilen kan jo andre bare se det som står når skjermen er låst. De kan ikke svare eller se det fulle innholdet av en melding eller en snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det bare et snap-ikon / sms-ikon osv. som synes på låst skjerm, det holder for meg. Men om du synes det er greit at det vises mer så gjør det jo ingenting det heller? Med mindre det kan komme meldinger som ingen andre skal se og som innholdet da blir synlig på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...