Gå til innhold

Er det nødvendig eller unødvendig med eget vaskemiddel beregnet for treningstøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har akkurat begynt å trene og bruker stort sett syntetisk treningstøy type tights og t-skjorte og tynne gensere fra merker som Nike, Bara og Pierre robert. Jeg bruker stort sett bare vaske de med vanlig Omo vaskemiddel uten parfyme, men sist i butikken så jeg at Omo hadde fått eget vaskemiddel spesielt til treningsøy, link: https://omo.no/produkter/aktivsport/ Er det nødvendig eller unødvendig med eget vaskemiddel beregnet for treningstøy? Hva er din erfaring?

Anonymkode: 20250...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke behovet for det. Svettelukten forsvinner fra mitt treningstøy med vanlig vaskepulver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har akkurat begynt å trene og bruker stort sett syntetisk treningstøy type tights og t-skjorte og tynne gensere fra merker som Nike, Bara og Pierre robert. Jeg bruker stort sett bare vaske de med vanlig Omo vaskemiddel uten parfyme, men sist i butikken så jeg at Omo hadde fått eget vaskemiddel spesielt til treningsøy, link: https://omo.no/produkter/aktivsport/ Er det nødvendig eller unødvendig med eget vaskemiddel beregnet for treningstøy? Hva er din erfaring?

Anonymkode: 20250...cef

Det er oppkonstruert marked, spør du meg! Men ikke bruk skyllemiddel, det kan fiksere svettelukten i tøyet og da blir du aldri kvitt den, ikke bare jeg som har opplevd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (52 minutter siden):

Jeg ser ikke behovet for det. Svettelukten forsvinner fra mitt treningstøy med vanlig vaskepulver.

Nei, det er nok sant.

Lillemus skrev (22 minutter siden):

Det er oppkonstruert marked, spør du meg! Men ikke bruk skyllemiddel, det kan fiksere svettelukten i tøyet og da blir du aldri kvitt den, ikke bare jeg som har opplevd det.

Ja, det tror jeg faktisk du har helt rett i! Da konkluderer jeg med at jeg fin kan spare de pengene på å bare vaske trenings klærne med helt vanlig omo. Jeg bruker aldri skyllemiddel på noe av det jeg vasker da jeg synes det blir bra nok uten, så da sparer jo litt penger 😅

Anonymkode: 20250...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt vaskemiddel for treningsklær, som sies å skulle fjerne svettelukt. Vet ikke om det funker noe mer enn vanlig vaskemiddel, men koster vel ikke mye mer, og bruker jo ikke totalt mer (penger på) vaskemidler på den måten. Vet som sagt ikke om det har særlig virkning, så mener ikke å reklamere for det.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...