Gå til innhold

Hvilket merke symaskin er best? Hvor får man billig stoff? Anbefal til en nybegynner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kayia skrev (18 timer siden):

Støtter både Lillemus' og Fionas gode råd her - jeg ville også heller gått for en brukt, solid maskin. Selv fikk jeg en brukt Husquarna for 25 år siden og den er stabil og god fremdeles. Jeg har hatt den til service et par ganger, og fått den renset. Den er tung som et uvær, men det er der hemmligheten bak stabilitet ligger også :) Som Lillemus sier - det er lett å bli hekta - iallefall om utstyret fungerer godt! 

Oj, 25 år ja! Da kan man si at det er kvalitet jaa 😀 Jeg skal holde utkikk om jeg finner en bra kvalitets maskin til salgs på finn tenker jeg, det går jo ann å sette opp varsel på søkeord og område så får jeg opp alt som selges her i Ålesund. Det kan nok være lurt tenker jeg.

Anonymkode: 9484d...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oj, 25 år ja! Da kan man si at det er kvalitet jaa 😀 Jeg skal holde utkikk om jeg finner en bra kvalitets maskin til salgs på finn tenker jeg, det går jo ann å sette opp varsel på søkeord og område så får jeg opp alt som selges her i Ålesund. Det kan nok være lurt tenker jeg.

Anonymkode: 9484d...10d

Jeg fikk min i gave dengang, og den ble kjøpt på en sybutikk med verksted. De hadde skiftet noen smådeler og gjennomført service på den før salg, så da jeg fikk den var den brukt men tipp topp. Det er samme sted som har utført service for meg i ettertid også. For min del var dette å foretrekke framfor Finn, og i tillegg til at noen kyndige hadde vurdert den i forkant fikk jeg kvittering på kjøpet.

Jeg så at Lillemus lenket til en butikk i Ålesund - kanskje du kan høre om de praktiserer salg av brukte maskiner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...