Gå til innhold

Følee jeg ikke skjønner verdenen lenger...


snusmumeriken96

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Problemet er at jeg nesten ikke kjenner noen lengre i livet mitt. Klarer ikke å følge med på hva som er populært og ikke - har en følelse av at jeg ikke lenger henger med og er såå trist, føler også at jegikke skjønner amdre mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel egentlig aldri skjønt verden. Den har vært og er veldig uforståelig for meg. Til tider gir det meg sterk følelse av uvirkelighet og frakobling til andre mennesker. De blir fremmed for meg. 

Er det gjenkjennelig for deg slik jeg har det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (6 timer siden):

Problemet er at jeg nesten ikke kjenner noen lengre i livet mitt. Klarer ikke å følge med på hva som er populært og ikke - har en følelse av at jeg ikke lenger henger med og er såå trist, føler også at jegikke skjønner amdre mennesker

KAn du si noe om hvor lenge du har hatt det slik, er det forårsaket av non diagnoser, får du hjelp

Anonymkode: 64470...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
snusmumeriken96 skrev (8 timer siden):

Problemet er at jeg nesten ikke kjenner noen lengre i livet mitt. Klarer ikke å følge med på hva som er populært og ikke - har en følelse av at jeg ikke lenger henger med og er såå trist, føler også at jegikke skjønner amdre mennesker

Det du beskriver her er en del av prosessen med å bli et voksent og selvstendig individ. Hvorfor trenger du å vite hva som er populært til enhver tid? Og hvis det ikke er noe å skjønne, har du jo skjønt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Glitter skrev (7 timer siden):

Har vel egentlig aldri skjønt verden. Den har vært og er veldig uforståelig for meg. Til tider gir det meg sterk følelse av uvirkelighet og frakobling til andre mennesker. De blir fremmed for meg. 

Er det gjenkjennelig for deg slik jeg har det? 

Jepp. Føler jeg ikke forstår hvordan alt henger sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (10 timer siden):

Problemet er at jeg nesten ikke kjenner noen lengre i livet mitt. Klarer ikke å følge med på hva som er populært og ikke

Du har blitt "gammel".

Anonymkode: e36b9...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har blitt "gammel".

Anonymkode: e36b9...8c7

Jeg er 30..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
snusmumeriken96 skrev (5 minutter siden):

Føler jeg ikke forstår hvordan alt henger sammen.

Du har et intellekt også, hva sier det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (18 minutter siden):

Jeg er 30..

Ja. "Gammel".

Anonymkode: e36b9...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...