Gå til innhold

Selvbruning


Glitter

Anbefalte innlegg

Noen som bruker det her? Hvilket merke? Pris? 

Må jeg spraye hele kroppen for at det ikke skal se dumt ut? Ser vel rart ut å bare bruke ansikt og hals/nakke.  Men hvordan klarer man å spraye hele kroppen selv? Vil unngå å bli som Ross i friends. 

Hvor ofte må man spraye? Jeg har ganske lys hud og er jeg sliten blir jeg blek og blå under øynene. Kanskje jeg skulle forsøke? 

Ikke en mørk tone, men lys solbrun. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Noen som bruker det her? Hvilket merke? Pris? 

Må jeg spraye hele kroppen for at det ikke skal se dumt ut? Ser vel rart ut å bare bruke ansikt og hals/nakke.  Men hvordan klarer man å spraye hele kroppen selv? Vil unngå å bli som Ross i friends. 

Hvor ofte må man spraye? Jeg har ganske lys hud og er jeg sliten blir jeg blek og blå under øynene. Kanskje jeg skulle forsøke? 

Ikke en mørk tone, men lys solbrun. 

Jeg gjør det. Brukt forskjellige så jeg kan oppsummere hvilke. https://www.vita.no/kroppspleie/selvbruning-til-kropp/glod-sophie-elise-express-self-tan-spray-200ml?v=240126024&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI5on8m5XLhQMVLVCRBR3NBwf1EAQYASABEgIvi_D_BwE&gclsrc=aw.ds,,;, Øverste linkene må du bruke hanske før du påfører. Begynn med en time virkning når du er nybegynner - øk på når du ser relsultatet for hver gang. Link to er best for deg å begynne med når du er nybegynner. Du bestemmer selv hvor brun du blir etter hvor lenge du lar det virke. Du må holde ved like hver 8-9 dag.  https://www.blivakker.no/product/3057387?utm_campaign=pmax-groupb-highmargin-google&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf7hNPglAVYnXqT2Zo-qmJrQs&gclid=EAIaIQobChMIhcOzuJXLhQMVHw-iAx1H2gA1EAQYAiABEgLTAvD_BwE,,,Densiste linken kommer fargen med det samme. Obs påfør sprayen i dagslys så du ikke får skjolder.  https://www.blivakker.no/product/3227563/jet-set-sun-spray-150ml

Anonymkode: c55dc...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg gjør det. Brukt forskjellige så jeg kan oppsummere hvilke. https://www.vita.no/kroppspleie/selvbruning-til-kropp/glod-sophie-elise-express-self-tan-spray-200ml?v=240126024&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI5on8m5XLhQMVLVCRBR3NBwf1EAQYASABEgIvi_D_BwE&gclsrc=aw.ds,,;, Øverste linkene må du bruke hanske før du påfører. Begynn med en time virkning når du er nybegynner - øk på når du ser relsultatet for hver gang. Link to er best for deg å begynne med når du er nybegynner. Du bestemmer selv hvor brun du blir etter hvor lenge du lar det virke. Du må holde ved like hver 8-9 dag.  https://www.blivakker.no/product/3057387?utm_campaign=pmax-groupb-highmargin-google&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf7hNPglAVYnXqT2Zo-qmJrQs&gclid=EAIaIQobChMIhcOzuJXLhQMVHw-iAx1H2gA1EAQYAiABEgLTAvD_BwE,,,Densiste linken kommer fargen med det samme. Obs påfør sprayen i dagslys så du ikke får skjolder.  https://www.blivakker.no/product/3227563/jet-set-sun-spray-150ml

Anonymkode: c55dc...7b1

Takk for tips. Hver 8-9 dag tror jeg ikke jeg orker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg gjør det. Brukt forskjellige så jeg kan oppsummere hvilke. https://www.vita.no/kroppspleie/selvbruning-til-kropp/glod-sophie-elise-express-self-tan-spray-200ml?v=240126024&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI5on8m5XLhQMVLVCRBR3NBwf1EAQYASABEgIvi_D_BwE&gclsrc=aw.ds,,;, Øverste linkene må du bruke hanske før du påfører. Begynn med en time virkning når du er nybegynner - øk på når du ser relsultatet for hver gang. Link to er best for deg å begynne med når du er nybegynner. Du bestemmer selv hvor brun du blir etter hvor lenge du lar det virke. Du må holde ved like hver 8-9 dag.  https://www.blivakker.no/product/3057387?utm_campaign=pmax-groupb-highmargin-google&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf7hNPglAVYnXqT2Zo-qmJrQs&gclid=EAIaIQobChMIhcOzuJXLhQMVHw-iAx1H2gA1EAQYAiABEgLTAvD_BwE,,,Densiste linken kommer fargen med det samme. Obs påfør sprayen i dagslys så du ikke får skjolder.  https://www.blivakker.no/product/3227563/jet-set-sun-spray-150ml

Anonymkode: c55dc...7b1

Jge er også ivrig selvbruningsfan. Støtter linkene som blir gitt her! Dette er bra produkter :) 

Anonymkode: 49d37...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler å bruke hanske og gjerne kost. Spes i ansiktet og på hendene.

Jeg er fornøyd med 

Clarins Radiance-Plus Golden Glow Booster

den blander jeg i med min vanlige fuktighetskrem. Veldig enkelt

Anonymkode: 34085...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips dere, men fant ut at dette blir for mye styr. Koster mer enn det smaker. Har nok med å bekjempe hårvekst diverse steder hver uke. I det siste hver tredje uke. Så dette kommer jeg ikke til å greie å følge opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
Glitter skrev (På 18.4.2024 den 7.34):

Noen som bruker det her? Hvilket merke? Pris? 

Må jeg spraye hele kroppen for at det ikke skal se dumt ut? Ser vel rart ut å bare bruke ansikt og hals/nakke.  Men hvordan klarer man å spraye hele kroppen selv? Vil unngå å bli som Ross i friends. 

Hvor ofte må man spraye? Jeg har ganske lys hud og er jeg sliten blir jeg blek og blå under øynene. Kanskje jeg skulle forsøke? 

Ikke en mørk tone, men lys solbrun. 

Jeg har aldri brukt spray.  Har kun brukt selvbruningskrem. :) Jeg brukte Sophie Elise sitt merke. Men det gjelder å påføre jevnt. Jeg var ikke alltid så flink til å få det jevnt. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke litt selvbruningskrem på våren og forsommeren. Bruker helst en som ikke gir så mye farge, og som må påføres flere ganger før det gir synlig resultat, dermed unngår man de stygge skillene og skjoldene. Blir mest som å påføre en bodylotion, ene må bare være litt mer nøye, og selvfølgelig vaske hendene godt etterpå. Har brukt produkter fra Lavera, de er gode, og lukter ikke så ille som mye selvbruning Kjøp Lavera Sun Care Self-tanning Lotion 150 ml - Mecindo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (21 timer siden):

Takk for tips dere, men fant ut at dette blir for mye styr. Koster mer enn det smaker. Har nok med å bekjempe hårvekst diverse steder hver uke. I det siste hver tredje uke. Så dette kommer jeg ikke til å greie å følge opp. 

Du gjør dette aaaaaaaltfor komplisert. Du tar en runde når du føler for å få en liten utseendemessig oppkvikker. Du går ikke inn i et ekteskap med selvbruningskremen som krever at du påfører så og så ofte. :) 

Anonymkode: 49d37...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du gjør dette aaaaaaaltfor komplisert. Du tar en runde når du føler for å få en liten utseendemessig oppkvikker. Du går ikke inn i et ekteskap med selvbruningskremen som krever at du påfører så og så ofte. :) 

Anonymkode: 49d37...f42

Hehe nei du har vel rett i det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Har prøvd veldig mange forskjellige. 
 

Vani-t Velocity er såkalt «White sheet safe». Den har ikke smittet over på sengetøyet, men nå har jeg lyst sengetøy da. Lukter gjør den heller ikke.
 

Ellers er St.Tropez den gjennomsiktige flasken naturlig og gradvis utviklende. Lukter ikke godt så det er sagt. 

Bondi Sands har kommet med en serie i fjor som heter Technocolor. Da velger du farge ut fra hvilket resultat du ønsker, om det er karamell, kald, oliven osv. Jeg har brukt den som heter Cool og fikk kommentar på at den så veldig naturlig ut. Den gjør deg heller ikke særlig brun av bare ett lag. Jeg tror du skal prøve den. 
Det er en mousse så du trenger en sånn handske. Du skal kunne få tak på hele kroppen, men det avhenger nok av hvor myk du er. Ryggen er såklart mest utfordrende, men det finnes sånn egen for rygg også. 
 

Estelle & Thild sin er fargeløs og også gradvis. Den lukter ikke noe heller. 
 

Skal du bruke spray så anbefaler jeg deg å stå i dusjen på vått. Da fargen som er i luften faller på gulvet og du kommer til å tråkke på det😜 Huden under føttene er annerledes enn resten av kroppen så den tiltrekker seg ekstra mye. Så du kan tenke deg hvordan det ser ut hahaha. Selv om du sprayer så trenger du handske feks på ryggen. Er lurt med handske uansett, siden du ikke treffer like bra over alt. Sunspa sin er veldig god og ganske kald tone. 
 

Jeg liker også veldig godt Bondi Sands Gradual tanning lotion. Det er den champagnefargede tuben og den gjør deg ikke veldig brun. Den lukter også sjokolade.

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Glitter skrev (På 18.4.2024 den 7.34):

Noen som bruker det her? Hvilket merke? Pris? 

Må jeg spraye hele kroppen for at det ikke skal se dumt ut? Ser vel rart ut å bare bruke ansikt og hals/nakke.  Men hvordan klarer man å spraye hele kroppen selv? Vil unngå å bli som Ross i friends. 

Hvor ofte må man spraye? Jeg har ganske lys hud og er jeg sliten blir jeg blek og blå under øynene. Kanskje jeg skulle forsøke? 

Ikke en mørk tone, men lys solbrun. 

Hvis du ikke skal vise mye kropp ser jeg ikke vits å smøre hele kroppen. Da sparer du både selvbruning og unngår unødvendig brunt sengetøy (hvis du har lyst sengetøy).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Glitter skrev (På 18.4.2024 den 7.34):

Noen som bruker det her? Hvilket merke? Pris? 

Må jeg spraye hele kroppen for at det ikke skal se dumt ut? Ser vel rart ut å bare bruke ansikt og hals/nakke.  Men hvordan klarer man å spraye hele kroppen selv? Vil unngå å bli som Ross i friends. 

Hvor ofte må man spraye? Jeg har ganske lys hud og er jeg sliten blir jeg blek og blå under øynene. Kanskje jeg skulle forsøke? 

Ikke en mørk tone, men lys solbrun. 

Du får ikke vekk mørke ringer under øynene av å bruke selvbruning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva skrev (2 minutter siden):

Du får ikke vekk mørke ringer under øynene av å bruke selvbruning.

Ja okei. Da gidder jeg i hvert fall ikke å prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ja okei. Da gidder jeg i hvert fall ikke å prøve. 

Du kan kjøpe øyemasker. Retinol hjelper på sånn. Trenger ikke være så dyrt. Normal selger en sånn krukke med mange par til under 100kr. Ellers er det concealer evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva skrev (28 minutter siden):

Du kan kjøpe øyemasker. Retinol hjelper på sånn. Trenger ikke være så dyrt. Normal selger en sånn krukke med mange par til under 100kr. Ellers er det concealer evt.

Ja kanskje det. Er ikke så ofte jeg bryr meg med dette. Men tenkte bare jeg kunne sett litt mer fresh ut, uten så mye innsats. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...