Gå til innhold

Problemer med at mobilen ikke viser alt i varsler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en android telefon, google pixel 7a om det er av betydning. Jeg skulle bare prøve å skru av at telefonen viste innhold i varsler (F.eks at det bare kommer opp varsel at jeg har fått en sms men ikke fra hvem eller hva som står i stedet for sms fra Kari: Blir du med på kino"). Men så ønsket jeg å endre det tilbake til å vise alt innhold i varsler. Men det virker som at mobilen har hengt seg opp for den viser fortsatt ingen innhold i varslene selv om jeg har skrudd det på igjen mange ganger nå. Jeg har også prøvd å skru av og på telefonen for å se om det hjalp, men det er samme problemet fortsatt. 

Noen som vet hva annet jeg kan forsøke?

Anonymkode: d63ba...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å sku mobilen helt av og så på igjen etter 10-20 sekunder? Jeg har selv opplevd at oppdateringer ikke registreres før dette gjøres.

Har dessverre ingen andre råd :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (På 18.4.2024 den 18.28):

Har du prøvd å sku mobilen helt av og så på igjen etter 10-20 sekunder? Jeg har selv opplevd at oppdateringer ikke registreres før dette gjøres.

Har dessverre ingen andre råd :) 

Jeg har skrudd den av og på mange ganger men ikke ventet så lenge da så det forsøkte jeg nå og det fungerer fortsatt ikke 😕 Så da aner jeg ikke hva annet jeg kan gjøre egentlig... Vet ikke helt hva som kan ha skjedd feil heller egentlig.

Anonymkode: d63ba...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har skrudd den av og på mange ganger men ikke ventet så lenge da så det forsøkte jeg nå og det fungerer fortsatt ikke 😕 Så da aner jeg ikke hva annet jeg kan gjøre egentlig... Vet ikke helt hva som kan ha skjedd feil heller egentlig.

Anonymkode: d63ba...a55

Kan dessverre ikke hjelpe deg jeg heller. Jeg har iPhone, så kan lite om andre telefoner :) Hva med å gå til en forhandler og spørre?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har skrudd den av og på mange ganger men ikke ventet så lenge da så det forsøkte jeg nå og det fungerer fortsatt ikke 😕 Så da aner jeg ikke hva annet jeg kan gjøre egentlig... Vet ikke helt hva som kan ha skjedd feil heller egentlig.

Anonymkode: d63ba...a55

Du har lastet ned nyeste oppdatering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke kjent med andoid,  men på iphone kan jeg gå inn på hver app  i innstillinger for å endre på hvordan varsler fra den appen skal vises. Har du prøvd det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (2 timer siden):

Kan dessverre ikke hjelpe deg jeg heller. Jeg har iPhone, så kan lite om andre telefoner :) Hva med å gå til en forhandler og spørre?  

Ja, det kan jeg jo sikkert gjøre på mandag kanskje. Tror du jeg må betale for det så fall eller kan de hjelpe meg gratis? Telefonen er kjøpt på Elkjøp om det skulle ha noe å si.

Lillemus skrev (2 timer siden):

Du har lastet ned nyeste oppdatering?

I følge innstillingene på telefonen så skal den være oppdatert. I innstillingene så står det under programvareoppdateringer "telefonen er oppdatert" og når jeg trykker meg inn der så står det at den sist var oppdatert 5. april så det skal nok være i orden. Jeg har også prøvd å trykke på knappen "se etter oppdateringer" men det kommer i alle fall ikke opp noen nye oppdateringer da.

Martine skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke kjent med andoid,  men på iphone kan jeg gå inn på hver app  i innstillinger for å endre på hvordan varsler fra den appen skal vises. Har du prøvd det? 

Jeg forsøkte å gå inn på en enkelt app nå for å endre og merkelig nok så kan jeg bare velge mellom enten "bare vis sensitivt innhold når enheten er låst opp" eller "ikke vis varsler i det hele tatt". Så det er jo veldig rart at det mangler det alternativet som jeg ser etter? Altså vis alle varsler/vis varsler på låst skjerm eller hva det nå egentlig skal stå? Legger ved skjermbilde under her: 
Screenshot_20240419-222042.thumb.png.0af43e11d47d6df7bccb20c28533c606.png

Anonymkode: d63ba...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...