Gå til innhold

FACT maser om å komme i aktivitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært veldig syk og er nå stabil på medisiner, men jeg er ikke klar for å komme meg i aktivitet enda. Enda driver FACT og maser om det hver eneste gang jeg er der. Når jeg er klar for det vil jeg selvfølgelig komme i aktivitet, men det er ikke mulig nå.

Får nesten lyst til å bryte kontakt med dem på grunn av masingen om aktivitet. Jeg har uføretrygd og medisiner så hvorfor ikke kutte kontakt så får jeg fred?

Noen med råd?

Anonymkode: 08d0e...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Spørsmålet er jo om du noen gang vil bli "klar" for det eller om du faktisk må presse deg selv til aktivitet for å bli bedre.

Anonymkode: 04554...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spørsmålet er jo om du noen gang vil bli "klar" for det eller om du faktisk må presse deg selv til aktivitet for å bli bedre.

Anonymkode: 04554...6ff

Jeg har mislykkede jobbforsøk bak meg så jeg har masse dårlige erfaringer.

Anonymkode: 08d0e...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har mislykkede jobbforsøk bak meg så jeg har masse dårlige erfaringer.

Anonymkode: 08d0e...f7f

Så hva tror du må til for at du skal bli "klar"?

Anonymkode: 04554...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så hva tror du må til for at du skal bli "klar"?

Anonymkode: 04554...6ff

Mer tid.

Anonymkode: 08d0e...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mer tid.

Anonymkode: 08d0e...f7f

Hvorfor tror du tid vil hjelpe? Vil du bruke tiden aktivt på å bearbeide dine dårlige erfaringer? 

Anonymkode: 04554...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mer tid.

Anonymkode: 08d0e...f7f

Kan du øke aktivitet som feks gåturer med en venn?

Anonymkode: 1a1eb...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (2 minutter siden):

Hva mener de med aktivitet da? Fysisk aktivitet, jobb, hobbyer eller hva? 

Nei en liten jobb. Ellers så skulle de høre med sosionomene på DPS om det var noe grupper eller liknende, så får sikkert litt informasjon når jeg kommer tilbake. Kanskje det kunne være noe. 👌

Anonymkode: 08d0e...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei en liten jobb. Ellers så skulle de høre med sosionomene på DPS om det var noe grupper eller liknende, så får sikkert litt informasjon når jeg kommer tilbake. Kanskje det kunne være noe. 👌

Anonymkode: 08d0e...f7f

Prøv å åpne hodet og hjertet opp for litt aktivitet. Jeg vet at det er vanskelig, men du kan klare det. Jeg tvang meg til det, angrer ikke🥰

Anonymkode: 1a1eb...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært veldig syk og er nå stabil på medisiner, men jeg er ikke klar for å komme meg i aktivitet enda. Enda driver FACT og maser om det hver eneste gang jeg er der. Når jeg er klar for det vil jeg selvfølgelig komme i aktivitet, men det er ikke mulig nå.

Får nesten lyst til å bryte kontakt med dem på grunn av masingen om aktivitet. Jeg har uføretrygd og medisiner så hvorfor ikke kutte kontakt så får jeg fred?

Noen med råd?

Anonymkode: 08d0e...f7f

Det er ikke alltid slik at man først blir i form for aktivitet og så øker aktivitetsnivået. Noen ganger må man i mer aktivitet for overhodet å få mer energi til et høyere aktivitetsnivå. Passivitet er ganske helseødeleggende, så jeg regner med at FACT maser fordi de tror du vil ha godt av det helsemessig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Får nesten lyst til å bryte kontakt med dem på grunn av masingen om aktivitet. Jeg har uføretrygd og medisiner så hvorfor ikke kutte kontakt så får jeg fred?

Da sier du bare akkurat det du har skrevet her neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (51 minutter siden):

Det er ikke alltid slik at man først blir i form for aktivitet og så øker aktivitetsnivået. Noen ganger må man i mer aktivitet for overhodet å få mer energi til et høyere aktivitetsnivå. Passivitet er ganske helseødeleggende, så jeg regner med at FACT maser fordi de tror du vil ha godt av det helsemessig:-)

Ja det er sikkert riktig.

Anonymkode: 08d0e...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...