Dorthe Skrevet 20. april 2024 Skrevet 20. april 2024 Jeg er ikke noe fiskemenneske og elsker biff og italiensk pizza. Men vi spiser gjerne fisk tre ganger i uka fordi mannen elsker fisk og sunt er det også 😉. I går fredag var det kokt torsk, gulrotstuing og poteter. Skikkelig gammeldags mat og slett ikke min favoritt, men det ble en pizza på kvelden i godt lag 😀. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 20. april 2024 Skrevet 20. april 2024 Jeg må svare Tapas. Nå har vi vært på en nydelig skitur og skal snart spise Tapas . Det gleder jeg meg til 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2024 Skrevet 20. april 2024 Akkurat nå i dag er min favorittmiddag kalkun stekt i 3 timer i leirgryte med løk og epler i gryta samtidig, grønnsaker til (søtpotet, blomkål og brokkoli), en enkel waldorfsalat og saus (kjørte sjyet + eplet + løken med stavmikser og hadde i en kjele, hadde i godt med creme fraiche, litt sennep og tyttebær og smakte til med salt og pepper = den deiligste saus!). *stønn* 0 Siter
Gjest Vendi Skrevet 20. april 2024 Skrevet 20. april 2024 I kveld ble det lettvint: Burger King 🍔 0 Siter
Fionys Skrevet 20. april 2024 Skrevet 20. april 2024 (endret) Finnbiff. Endret 20. april 2024 av Fionys 0 Siter
emilie321 Skrevet 20. april 2024 Skrevet 20. april 2024 Idag har jeg ikke orket å lage middag. Kunne jeg valgt på øverste hylle, så hadde jeg villet hatt en saftig biff med masse godt tilbehør 😋 0 Siter
Kashmir Skrevet 21. april 2024 Skrevet 21. april 2024 Stekt and med appelsinsaus og masse grønnsaker. Og jeg blir aldri lei pizza, med ananas...men spiser det sjelden. Og så liker jeg stekt sei med masse løk og stekte tomater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.