Gå til innhold

Noen her som har anoreksi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Det er ingenting som heter anireksi- det er bare tull og ungdommer dom trenger oppmerksomhet... du er ikke blind- du hsr øyne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan ble du sjekket for beinskjørhet? Og var det du eller de som foreslo det? Hvem sendte henvisning for å sjekke det? 

Anonymkode: 2197d...907

Siden jeg allerede hadde fått påvist moderat beinskjørhet to år tidligere, var det en rutinekontroll som avdekket det. Jeg fikk det samtidig sjekket en gang ekstra etter kun ett år i forbindelse med utredning til en operasjon som påviste en ytterligere forverring samt at jeg var blitt 2-3 cm kortere.

 

Om man ønsker å bli henvist til beintetthetsmåling, for å se etter ev. beinskjørhet, er det bare å snakke med fastlegen og forklare hvorfor en ønsker å kontrollere for ev. beinskjørhet.

 

Det er en vanlig komplikasjon når kroppen får for lite næring. Når den ikke tilføres nok gjennom maten og har brukt opp sine reserver, går den løs på indre organer, muskler og skjelettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...