Gå til innhold

Jeg ser at Else Kåss Furuseth har giftet seg.


Kashmir

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fulgt med på dette, men har sett et par klipp, og i det ene var Tommy som hun giftet seg med, og jeg tenkte han var en bra mann. Menn som lager gode måltider har jeg sans for, og så hadde han sånn rolig attitude som jeg likte.

Jeg syns faktisk at det er skikkelig hyggelig og også rørende. De ser ut til å like hverandre godt, og fine beskrivelser av hverandre. Her tror jeg motsetningene er det som klaffet på best mulig måte. Håper virkelig at det varer, og jeg tror faktisk det også 🙂 de kledde hverandre selv om de ikke er så like av utseende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Kashmr 2 skrev (20 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt med på dette, men har sett et par klipp, og i det ene var Tommy som hun giftet seg med, og jeg tenkte han var en bra mann. Menn som lager gode måltider har jeg sans for, og så hadde han sånn rolig attitude som jeg likte.

Jeg syns faktisk at det er skikkelig hyggelig og også rørende. De ser ut til å like hverandre godt, og fine beskrivelser av hverandre. Her tror jeg motsetningene er det som klaffet på best mulig måte. Håper virkelig at det varer, og jeg tror faktisk det også 🙂 de kledde hverandre selv om de ikke er så like av utseende. 

Ja håper det varer og at de passer godt sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har de giftet seg på ordentlig?  Jeg synes bryllupsritualet til Bjørn Eidsvåg var litt ullent og ikke erklærte han dem for rette ektefolk heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (21 minutter siden):

Ja håper det varer og at de passer godt sammen :)

haha, jeg tenkte ingen brydde seg og at kom med nok et uinteressant innlegg. Så jenkte jeg at nå adder jeg @Stjernestøv, for hun må syns at dette er hyggelig. Så gikk jeg inn på tråden og der var du 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (20 minutter siden):

Men har de giftet seg på ordentlig?  Jeg synes bryllupsritualet til Bjørn Eidsvåg var litt ullent og ikke erklærte han dem for rette ektefolk heller.

Jeg er ikke helt sikker på om det er juridisk bindende, men de gjør det vel "riktig" etterhvert. Nå ser Else sånn ganske ordinær ut som de fleste gjør, men folk har en tendens til å bli rett og slett vakre når de er forelsket. Hun skulle hatt vinger, for hun så ut som en fe 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trodde hun var lesbisk?

Anonymkode: d999a...bef

Da trodde du feil da 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trodde hun var lesbisk?

Anonymkode: d999a...bef

Nei, hvorfor trodde du det?  Fordi hun hadde et forhold til en dame en gang?  Jeg tror mange kvinner har forsøkt seg og funnet ut at det ikke er det de egentlig ønsker.

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dorthe skrev (1 minutt siden):

Nei, hvorfor trodde du det?  Fordi hun hadde et forhold til en dame en gang?

Hun har uttalt seg til KK tidligere: I KK forteller hun videre at hun sto fram på scenen et kvarter etter at hun forsto at hun var lesbisk, like etter at hun hadde fått seg jentekjæreste.

Anonymkode: d999a...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, og jeg tror hun har forklart det forholdet. Det spiller jo ingen rolle, for du kan velge selv hvilket kjønn du vil være med, og vi får lov til å forandre referanser også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun har uttalt seg til KK tidligere: I KK forteller hun videre at hun sto fram på scenen et kvarter etter at hun forsto at hun var lesbisk, like etter at hun hadde fått seg jentekjæreste.

Anonymkode: d999a...bef

Men sånt mas da! Hvorfor er dette viktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmr 2 skrev (Akkurat nå):

Men sånt mas da! Hvorfor er dette viktig?

Jeg skriver jo bare at jeg trodde hun var lesbnisk.

Anonymkode: d999a...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmr 2 skrev (Akkurat nå):

Ja?

Hvorfor har du fått ny kontos?

Anonymkode: d999a...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har du fått ny kontos?

Anonymkode: d999a...bef

 

Everybody skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ny bruker?

Det ble noe kaos med telefoner og laptop her. En telefon ble stjålet, og en kommer jeg ikke innpå ( må ringe operatøren i morgen ), og så husket jeg ikke emailadr hit, for den var på telefonen som ble stjålet. Mye styr, men jeg ble borte herfra først fordi jeg trengte en pause. Og så ballet alt på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kashmr 2 skrev (1 time siden):

haha, jeg tenkte ingen brydde seg og at kom med nok et uinteressant innlegg. Så jenkte jeg at nå adder jeg @Stjernestøv, for hun må syns at dette er hyggelig. Så gikk jeg inn på tråden og der var du 😃

Hehe ja jeg liker Else :) Håper hun har funnet den rette nå da-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...