Gå til innhold

Utredning for dissosiasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått vite at jeg skal utredes for det og få behandling for det. 

Er det noen som har vært igjennom det tidligere og kan si noe om prosessen? Hvordan foregikk utredningen f. Eks? 

Og er dissosiasjon en diagnose? 

Anonymkode: 038cd...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har fått vite at jeg skal utredes for det og få behandling for det. 

Er det noen som har vært igjennom det tidligere og kan si noe om prosessen? Hvordan foregikk utredningen f. Eks? 

Og er dissosiasjon en diagnose? 

Anonymkode: 038cd...137

Utredes ved hjelp av et standardisert spørreskjema. 

Anonymkode: d326f...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utredes ved hjelp av et standardisert spørreskjema. 

Anonymkode: d326f...d64

Hva heter det? 

Anonymkode: 038cd...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva heter det? 

Anonymkode: 038cd...137

Det finnes to eller tre tilgjengelige skjemaer for utredning i Norge. Hvilke skjema din terapeut benytter, avhenger av hva h*n har fått opplæring i.

 

Hvorfor er du forresten interessert i å vite hvilke skjema det er?

 

PS: Om det var du som har gjort ting etter å ha inntatt Imovane, kan dette også gjøre at en foretar seg ting uten hukommelse dersom en ikke kommer seg i seng. Dette er viktige opplysninger å ev. ta med til utredningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (5 timer siden):

Det finnes to eller tre tilgjengelige skjemaer for utredning i Norge. Hvilke skjema din terapeut benytter, avhenger av hva h*n har fått opplæring i.

 

Hvorfor er du forresten interessert i å vite hvilke skjema det er?

 

PS: Om det var du som har gjort ting etter å ha inntatt Imovane, kan dette også gjøre at en foretar seg ting uten hukommelse dersom en ikke kommer seg i seng. Dette er viktige opplysninger å ev. ta med til utredningen.

Jeg trenger å vite konkret. Jeg har alt tatt den testen jeg tror het noe med disso test, men den var tydeligvos ikke nok til å sette diagnose selvom jeg scorte over cut 

Anonymkode: 038cd...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...