Gå til innhold

Dissossierer alle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var hos behandler som sa at "nå dissosierte du litt" og at det var vanlig. Jeg "datt ut" i samtalen og ble fjern og stirret ut i lufta.

Anonymkode: 3cbf5...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker

Å ta en tenkepause er ikke nødvendigvis dissosiering. Jeg hadde ikke akseptert denne formen for sykeliggjøring fra en behandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med hvis man legger seg om kvelden, tar en sovetablett og sovner. Midt om natten står man opp for å ta seg litt vann...så ser at man halve pakken sovetabletter er vekk. (Leter litt, ringer giftinformasjon anonymt osv. Ingen grunn til uro). Så legger man seg igjen og våkner midt på dagen. I dag. Altså nå for få timer siden. Skal ta morgendose fra paracet. Men den er tom. Både morgen og ettermiddag. Og hele pakka med sovepiller er tom. 

Føler meg trøtt av forkjølelse, slik som hele uka, så trenger ikke være pillene sin feil. Døra er låst og det virker ikke som noen har vært her. Har jeg selv gjort dette i søvne da, eller ganger jeg har vært våken. Men så kan jeg ikke huske det? Det er også skriblet ned 1 2 34 og en dato ned penn på pakka... er der dissosiasjon? Kan alt det rotet der starte med én forskrevet imovane man tok????

Anonymkode: 9d9cc...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva med hvis man legger seg om kvelden, tar en sovetablett og sovner. Midt om natten står man opp for å ta seg litt vann...så ser at man halve pakken sovetabletter er vekk. (Leter litt, ringer giftinformasjon anonymt osv. Ingen grunn til uro). Så legger man seg igjen og våkner midt på dagen. I dag. Altså nå for få timer siden. Skal ta morgendose fra paracet. Men den er tom. Både morgen og ettermiddag. Og hele pakka med sovepiller er tom. 

Føler meg trøtt av forkjølelse, slik som hele uka, så trenger ikke være pillene sin feil. Døra er låst og det virker ikke som noen har vært her. Har jeg selv gjort dette i søvne da, eller ganger jeg har vært våken. Men så kan jeg ikke huske det? Det er også skriblet ned 1 2 34 og en dato ned penn på pakka... er der dissosiasjon? Kan alt det rotet der starte med én forskrevet imovane man tok????

Anonymkode: 9d9cc...389

Ikke fra paracet..mener dosset 

Anonymkode: 9d9cc...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med hvis man legger seg om kvelden, tar en sovetablett og sovner. Midt om natten står man opp for å ta seg litt vann...så ser at man halve pakken sovetabletter er vekk. (Leter litt, ringer giftinformasjon anonymt osv. Ingen grunn til uro). Så legger man seg igjen og våkner midt på dagen. I dag. Altså nå for få timer siden. Skal ta morgendose fra paracet. Men den er tom. Både morgen og ettermiddag. Og hele pakka med sovepiller er tom. 

Føler meg trøtt av forkjølelse, slik som hele uka, så trenger ikke være pillene sin feil. Døra er låst og det virker ikke som noen har vært her. Har jeg selv gjort dette i søvne da, eller ganger jeg har vært våken. Men så kan jeg ikke huske det? Det er også skriblet ned 1 2 34 og en dato ned penn på pakka... er der dissosiasjon? Kan alt det rotet der starte med én forskrevet imovane man tok????

Anonymkode: 9d9cc...389

Ikke overta andres tråder med dette, du har skrevet om det før på forumet i egen tråd. Du bør ta dette opp med behandler umiddelbart.

Anonymkode: 08ba7...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Vanligste formen for dissosiasjon er noe man har gjort repetetivt uten å være bevisst. For eksempel når man kjører ett stykk, uten å ‘følge med’. Så ja, alle kan dissosiere fra tid til annen.

Det er når det blir problematisk i hverdagen at man bør ta tak i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke overta andres tråder med dette, du har skrevet om det før på forumet i egen tråd. Du bør ta dette opp med behandler umiddelbart.

Anonymkode: 08ba7...bf5

Hei.det har du rett. Men har jeg skrevet om det før? Fortell meg gjerne hvor om det er sant. Unnskyld forstyrrelsene til deg TS. 

Anonymkode: 9d9cc...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (39 minutter siden):

Å ta en tenkepause er ikke nødvendigvis dissosiering. Jeg hadde ikke akseptert denne formen for sykeliggjøring fra en behandler.

Jeg oppfatter deg som veldig konfliktsøkende. Er det en del av diagnosen din? Hva ønsker du å oppnå?

Anonymkode: 42ffb...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg oppfatter deg som veldig konfliktsøkende.

Sier du det til alle som anvender kritisk tenkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (2 timer siden):

Sier du det til alle som anvender kritisk tenkning?

Nei. Men jeg opplever at du er kritisk til alt hele tiden.

Anonymkode: 42ffb...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...