Gå til innhold

Hva er det styggeste / slemmeste du har sagt til noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har selv sagt mye stygt. Har sinneproblemer. Vet ikke om det er så mye hjelp å få for det. Hører aldri om sånt

Anonymkode: 0cb2e...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker

Det har vel hendt at jeg har kalt noen en rørebøtte uten at det var så veldig mye belegg for påstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sier sjelden noe stygt til andre. 
hadde ei venninne som sa mye stygt til meg da vi ble uvenner. Jeg hadde lyst å slenge tilbake, men lot meg ikke falle ned på hennes nivå. 
ligger ikke i min natur å såre andre.

så får andre stå for og leve med det de selv har sagt 

Anonymkode: 41b32...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

så får andre stå for og leve med det de selv har sagt

Og det lever de nok helt fint med, så lenge de ikke blir møtt med et passende tilsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har selv sagt mye stygt. Har sinneproblemer. Vet ikke om det er så mye hjelp å få for det. Hører aldri om sånt

Anonymkode: 0cb2e...665

Det finnes sinnemestringskurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (4 timer siden):

Og det lever de nok helt fint med, så lenge de ikke blir møtt med et passende tilsvar.

De kommer opp i konflikter med folk hele tiden, og de vil jo merke at folk trekker seg unna. 
jeg for min del kunne sagt mye. Men når folk er dum og i tillegg slem, så vet man aldri hvordan de reagerer. Best å holde lang avstand og velge sine kamper

Anonymkode: 41b32...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier generelt sett lite slemt. Får ikke behov for det uansett hvor sint jeg er. Men én gang da min far låste seg inn hos meg og flydde i taket da han så jeg satt og røyket, så ba han meg slukke svineriet. Jeg nektet og han fulgte etter meg og kom opp i ansiktet mitt. Da sa jeg "hva skal du gjøre? Slå meg? Du ville ikke vært den første som har gjort det", da endret ansiktsuttrykket hans seg fra sint til sånn "hva sa du nå?", så gikk det noen sekunder så trakk han seg unna og dro fra leiligheten. Synes det var slemt å si. Samtidig låste han seg uinvitert inn og hadde et aggressivt kroppsspråk og jeg måtte si noe for å få han til å backe unna. Men det er seks år siden. Tror jeg hadde håndtert situasjonen annerledes nå. Hadde ikke kostet meg så mye å bare slukke jointen imens han var der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har bedt en samboer brenne i helvete. Han hadde vært utro over tid og jeg oppdaget det

Anonymkode: f00e2...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...