Gå til innhold

Er det av betydning om behandler er kvinne eller mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (19 minutter siden):

Ikke for meg. Har hatt begge deler. 

Jeg også. Jeg trodde at jeg ikke ville klart å åpne meg for en mann, men det gikk overraskende bra.

Anonymkode: 955f0...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinnelige psykologer og psykiatere er ofte konkuransedrevet mot kvinnelige pasienter har jeg merket. Altså de kan ofte bli ganske bitchy og utvise narssissme på høyeste nivå på en måte som bare en kvinne kan. Derfor foretrekker jeg menn. De er ikke så utspekulerte og mer rett frem og lettere å forstå seg på

Anonymkode: a370a...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Menn jeg har møtt i psykiatrien og mens jeg har vært syk har vært mye mer ålreite og lettere å ha med å gjøre enn kvinnene jeg har møtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kvinnelige psykologer og psykiatere er ofte konkuransedrevet mot kvinnelige pasienter har jeg merket. Altså de kan ofte bli ganske bitchy og utvise narssissme på høyeste nivå på en måte som bare en kvinne kan. Derfor foretrekker jeg menn. De er ikke så utspekulerte og mer rett frem og lettere å forstå seg på

Anonymkode: a370a...c4f

Hvordan konkurranse drevet? Konkurrere i hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er kvinne, og foretrekker at behandler er mann. Jeg stoler ikke på kvinner, og menn er generelt lettere å forholde seg til. 

Anonymkode: 02a0f...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrakk også mannlig psykolog fordi jeg traff litt ymse karakterer før jeg fant den rette. Nå vurderer jeg å snakke med psykolog igjen etter ganske mange år, for det er en del ting jeg bør få en annen sitt perspektiv på. Søkte opp ulike psykologer og fant en kvinnelig jeg likte, og hun var spesialisert på tema. Nå likte jeg også godt utseendet hennes, og ja, det ser sikkert dumt ut å la seg påvirke av det, men det har litt å si da hun så litt "stram" og alvorlig ut. Da får jeg mer tillit. Nå vet jeg ikke om jeg skal bestille time, men vurderer det, og da prøver jeg å få time hos henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 timer siden):

Jeg foretrakk også mannlig psykolog fordi jeg traff litt ymse karakterer før jeg fant den rette. Nå vurderer jeg å snakke med psykolog igjen etter ganske mange år, for det er en del ting jeg bør få en annen sitt perspektiv på. Søkte opp ulike psykologer og fant en kvinnelig jeg likte, og hun var spesialisert på tema. Nå likte jeg også godt utseendet hennes, og ja, det ser sikkert dumt ut å la seg påvirke av det, men det har litt å si da hun så litt "stram" og alvorlig ut. Da får jeg mer tillit. Nå vet jeg ikke om jeg skal bestille time, men vurderer det, og da prøver jeg å få time hos henne.

Jeg valgte også en behandler som var litt alvorlig ut på bilde på nettsiden. Jeg likte henne veldig godt den tiden jeg gikk hos henne.

Anonymkode: 955f0...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...