Gå til innhold

Sliter med angst...hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det vanlig for deg med angst pskjelve på hendebe hele tiden? Jeg skjelver døgnet rundt, selv når jeg er hjemme. Blir stresser av bare dette fordi da lesre heg st man blir feir fordi kroppen frigjør kortisol og adrenalin.blir du feit av sykelug stress?

Anonymkode: 23493...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (8 minutter siden):

Hva spør du om? Om man blir feit av angst?

Ja. Føler magen min er mye feitere nå ... har hatt masse angst og stress den diste uka... skjelver på hendene hele tiden, selv om at jeg er hjemme og det er ingen ting som skalstresse meg....skilles det ut kortisil hver eneste gang hendene skjelver?

Anonymkode: 23493...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vet jeg ikke noe om dessverre. Jeg vet godt hva angst er da,m en jeg legger ikke på meg av det?  Så kanskje andre vet mer eller noe annet her?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Dette vet jeg ikke noe om dessverre. Jeg vet godt hva angst er da,m en jeg legger ikke på meg av det?  Så kanskje andre vet mer eller noe annet her?  

Ok. Javel skjelver på hendene hele tiden og har fighr flight reaksjoner på alle ting. Mennesker mest..

Anonymkode: 23493...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok. Javel skjelver på hendene hele tiden og har fighr flight reaksjoner på alle ting. Mennesker mest..

Anonymkode: 23493...6f8

Ja, noen er ufyselige. Ikke til å stikke under stol. Men de ser du, og hva betyr de? De som betyr noe, er jo de med respekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (10 minutter siden):

Får du behandling mot spiseforstyrrelse?

 

Er du i feil tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har spørt om dette før, TS, og fått svar. Du trenger hjelp, gå til din fastlege/behandler.

Anonymkode: 7f436...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det vanlig for deg med angst pskjelve på hendebe hele tiden? Jeg skjelver døgnet rundt, selv når jeg er hjemme. Blir stresser av bare dette fordi da lesre heg st man blir feir fordi kroppen frigjør kortisol og adrenalin.blir du feit av sykelug stress?

Anonymkode: 23493...6f8

Prøv yoga. Finn indre ro. 

Anonymkode: 41de0...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...