Gå til innhold

Sliter med ekstrem angst.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken medisiner vil hjelpe meg ? Da tenker jeg på SNRII medisiner... ikke sånn som sobril osv, det funker ikke. 

Anner ikke hva slags medisin heg skal spørre om når jeg drar til legen. 

Anonymkode: 2311e...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje et ssri vil hjelpe?
cipralex, fluoxetine, anafranil, Klomipramin, buspiron, moklobemid og pregabalin

Anonymkode: d03b9...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvilken medisiner vil hjelpe meg ? Da tenker jeg på SNRII medisiner... ikke sånn som sobril osv, det funker ikke. 

Anner ikke hva slags medisin heg skal spørre om når jeg drar til legen. 

Anonymkode: 2311e...1da

Er du redd for noe spesielt?

Anonymkode: f3f17...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er du redd for noe spesielt?

Anonymkode: f3f17...41c

Mennesker

Anonymkode: 2311e...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsøk fastlegen din. Denne vil finne ut hvilken type angst du har. Mest sannsynlig vil du få et SSRI (Cipralex, Zoloft, Seroxat, Fontex). I tillegg bør du henvises til samtaleterapi som er den viktigste behandlingen av angstlidelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du skal ikke komme til legen å si hvilke medisin du trenger. Du skal forklare hvor ikle du har det, så er det legens ansvar å sette deg på den behandlingen som er riktig for deg. 
det som funker for andre trenger ikke være det beste valget for deg. Vi her inne kjenner ikke deg og din historikk 

Anonymkode: fcc9b...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så du er for redd til å eksponere deg å ønsker at medisinene skal fikse alt?

Anonymkode: c65d2...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (På 24.4.2024 den 0.27):

Du skal ikke komme til legen å si hvilke medisin du trenger. Du skal forklare hvor ikle du har det, så er det legens ansvar å sette deg på den behandlingen som er riktig for deg. 
det som funker for andre trenger ikke være det beste valget for deg. Vi her inne kjenner ikke deg og din historikk 

Anonymkode: fcc9b...535

Jeg tørr ikke dra til legen. Jeg er en person uten rettigheter påven måte... lever i et samfinn med andre mennesjer da men gsr liksom ingen stemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 11.24):

Mennesker

Hvilke mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (13 minutter siden):

Jeg tørr ikke dra til legen. Jeg er en person uten rettigheter påven måte... lever i et samfinn med andre mennesjer da men gsr liksom ingen stemme..

Men du vil jo ikke kunne få medisiner mot angst hvis du ikke drar til legen.

Anonymkode: 23172...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...