Gå til innhold

Depresjon og angst om morgenen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ikke tidligere i livet hatt det sånn, men siste året som har vært tungt er jeg ekstremt deprimert om morgenen, så mye at det gjør vondt i hodet. Blir jeg liggende i senga er det bare tankespinn. 
I løpet av dagen går det over til at angsten er det dominerende.
Så kommer det rare, hver eneste kveld ca. 1-2 time før jeg legger meg gir både angst og depresjonen seg helt, føler meg bra og som ett helt annet menneske. Har ikke tatt noe medisin da.
Er dette «normalt» eller er det tegn på en spesiell type angst/depresjon? 

Anonymkode: 8e505...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig. Du kan Google melankolsk depresjon og bipolar depresjon. Men det kan være sånn med alle typer depresjoner.

Jeg har det også sånn. Ting letter sent på kvelden. Da er det lite fristende å legge seg, når jeg endelig føler meg bedre. Når jeg våkner kan jeg angre på og skamme meg over ting jeg har gjort om kvelden. Selv om jeg ikke har drukket eller noe. Er som to forskjellige personer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...