Gå til innhold

Problemer med å logge inn på e-post på windows pc (kommer opp melding med "ingen tilgang")


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg har vært innlogget på e-posten min som jeg bruker stort sett daglig på den "appen" eller hva en kaller det til windows pc? Altså har jeg lastet ned outlook til pc som eget program. E-posten er hotmail.com og jeg har vært innlogget konstant i sikkert 1 år+ og aldri hatt noen problemer før.

Men nå har jeg plutselig fått problemer med at ikke har tilgang og jeg skjønner ingenting? Jeg ser så vidt innboksen min med innhold men hvis jeg trykker på noe så forsvinner alt og det eneste som da står er en melding med ett varsel skilt der det står: "Ingen tilgang". Og når jeg forsøker å gå inn på "administrer konto" for å logge inn på e-posten som det står jeg skal gjøre så kommer det ikke til noen innloggings side problemet bare fortsetter (jeg kommer tilbake til "ingen tilgang" siden). Og alt bare går i sirkel. Jeg har forsøkt å fjerne kontoen også logge inn igjen men er samme problem. 

Hva kan jeg gjøre for å forsøke fikse dette problemet?

Anonymkode: d9358...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody

Appen har kanskje blitt oppdatert og du har ikke den nyeste versjonen.

Prøvd å restarte pcen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (5 timer siden):

Appen har kanskje blitt oppdatert og du har ikke den nyeste versjonen.

Prøvd å restarte pcen?

Ja, kanskje. Jeg har mange viktige faner oppe så har ikke tatt meg bryet med å forsøke restarte pcen ennå, men jeg skal få gjort det når jeg er ferdig med det jeg skal gjøre nå.

Fionys skrev (39 minutter siden):

Får du logget på via nettleseren? 

Ja, i nettleseren har jeg ingen problemer. Så det må jo være noe feil med appen? (Kalles det app når det er på pc?). Samme med appen på mobilen, der har jeg heller ikke noe problemer.

Anonymkode: d9358...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...