Gå til innhold

Hvilken/hvilke endring du har gjort i livet ditt har gjort mest positiv innvirkning på psyken din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken/hvilke endring(er) du har gjort i livet ditt har gjort mest positiv innvirkning på psyken din?

For meg er det nok følgende: Fikk meg fast deltids VTA jobb, begynte å være på Fontenehuset, tok opp en hobby jeg har drømt om i mange år (meldte meg på ridekurs for nybegynner voksne), fikk endelig fast inntekt (uføretrygd) etter mange år, fikk kjøpt meg egen bolig også har jeg blitt kjent med ei jeg kan kalle venninne ❤️

Anonymkode: 84a77...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig bare rusfrihet og medisiner. Det gjorde ting bedre, men likevel gled jeg inn i psykose. Uten at jeg engang var høyt eller lavt oppe. 

Til høsten håper jeg på å få meg jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (17 minutter siden):

Egentlig bare rusfrihet og medisiner. Det gjorde ting bedre, men likevel gled jeg inn i psykose. Uten at jeg engang var høyt eller lavt oppe. 

Til høsten håper jeg på å få meg jobb. 

Så kjipt med psykose da. Men for å se det positive så er det jo kjempekjekt om du får jobb til høsten da. For meg gjorde det stor forskjell å få jobb, selv om det bare er en 20% stilling så har den en del å si for trivselen min og bidrar positivt til livet mitt. Også får jeg jo også litt ekstra inntekt som kommer godt med som minste ufør. Hva tenker du på å jobbe med/som? 

Anonymkode: 84a77...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så kjipt med psykose da. Men for å se det positive så er det jo kjempekjekt om du får jobb til høsten da. For meg gjorde det stor forskjell å få jobb, selv om det bare er en 20% stilling så har den en del å si for trivselen min og bidrar positivt til livet mitt. Også får jeg jo også litt ekstra inntekt som kommer godt med som minste ufør. Hva tenker du på å jobbe med/som? 

Anonymkode: 84a77...ef2

Det er bra. 

Først vil jeg jobbe i en helsearbeider-stilling og når jeg har vært rusfri lenge nok vil jeg jobbe som sykepleier. I psykiatrien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (24 minutter siden):

Det er bra. 

Først vil jeg jobbe i en helsearbeider-stilling og når jeg har vært rusfri lenge nok vil jeg jobbe som sykepleier. I psykiatrien. 

Det høres ut som en veldig fin plan det. Jeg ønsker deg lykke til 😊

Anonymkode: 84a77...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk kjøpt egen bolig, ble kvitt gammel gjeld og fikk rett behandling. Er blitt flinkere med økonomien også så har lite å bekymre meg for der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

La fortid være fortid og leve nå.

Anonymkode: dac7d...a64

Ja, det tror jeg er viktig.

aa-k-j skrev (9 minutter siden):

Jeg fikk kjøpt egen bolig, ble kvitt gammel gjeld og fikk rett behandling. Er blitt flinkere med økonomien også så har lite å bekymre meg for der. 

Så bra! Viktige punkter du nevner.

Anonymkode: 84a77...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...