Gå til innhold

Stemmer det at fysioterapi blir registrert på samme frikort som fastlege og medisiner nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Stemmer det at fysioterapi blir registrert på samme frikort som fastlege og medisiner nå? Mer spesifikt så gjelder det psykomotorisk fysioterapi men det går vel under den samme ordningen som vanlig fysioterapi regner jeg med?

Anonymkode: 266d4...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stemmer det at fysioterapi blir registrert på samme frikort som fastlege og medisiner nå? Mer spesifikt så gjelder det psykomotorisk fysioterapi men det går vel under den samme ordningen som vanlig fysioterapi regner jeg med?

Anonymkode: 266d4...c11

Det kommer an på om fysioterapeuten har kommunal avtale eller ikke.  Hvis hun/han ikke har det må du betale alt selv og det kommer ikke på egenandelskortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dorthe skrev (6 minutter siden):

Det kommer an på om fysioterapeuten har kommunal avtale eller ikke.  Hvis hun/han ikke har det må du betale alt selv og det kommer ikke på egenandelskortet.

Åja, da får jeg passe på det da. Men om fysioterapeuten har kommunal avtale da kommer det på frikortet sant, samme som fastlege og medisiner?

Anonymkode: 266d4...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åja, da får jeg passe på det da. Men om fysioterapeuten har kommunal avtale da kommer det på frikortet sant, samme som fastlege og medisiner?

Anonymkode: 266d4...c11

Ja,det gjør det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dorthe skrev (31 minutter siden):

Ja,det gjør det 😀

Så bra, det er jo en kjempefordel. Hjelper jo mye på økonomien det! Jeg står foreløpig på venteliste da så håper på å få time(r) innen etter sommeren.

Anonymkode: 266d4...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...