Gå til innhold

Hvor får man kjøpt ekte vanilkeekstrakt billigst mulig og hvilket er best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor får man kjøpt ekte vanilkeekstrakt billigst mulig og hvilket er best? Og handler man det lurest på nett eller fysisk butikk? Har ingen erfaring fra før men skal nå kjøpe inn det for at jeg skal bruke det i baking og litt sånt. "billigst mulig og best" er kanskje ikke så lett å finne? Men tar i mot alle tips i alle fall.

Anonymkode: 445e2...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvor får man kjøpt ekte vanilkeekstrakt billigst mulig og hvilket er best? Og handler man det lurest på nett eller fysisk butikk? Har ingen erfaring fra før men skal nå kjøpe inn det for at jeg skal bruke det i baking og litt sånt. "billigst mulig og best" er kanskje ikke så lett å finne? Men tar i mot alle tips i alle fall.

Anonymkode: 445e2...fca

Jeg kjøper vaniljepulver (ikke vaniljesukker, men ekte pulver) på Life. :) Om du tenker flytende så vet jeg ikke, men vil tro helsekosten har det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (19 minutter siden):

Jeg kjøper vaniljepulver (ikke vaniljesukker, men ekte pulver) på Life. :) Om du tenker flytende så vet jeg ikke, men vil tro helsekosten har det også.

Supert, da skal jeg sjekke der om de har neste gang jeg er innom kjøpesenteret :)

Anonymkode: 445e2...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (25 minutter siden):

Jeg kjøper vaniljepulver (ikke vaniljesukker, men ekte pulver) på Life. :) Om du tenker flytende så vet jeg ikke, men vil tro helsekosten har det også.

Hvilket merke vaniljepulver er det du kjøper forresten? Så de hadde forskjellige. Kanskje like greit å bare kjøpe det? For man kan vel bruke pulver når det står ekstrakt i oppskriften? Eller vet du noe om det?

Anonymkode: 445e2...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilket merke vaniljepulver er det du kjøper forresten? Så de hadde forskjellige. Kanskje like greit å bare kjøpe det? For man kan vel bruke pulver når det står ekstrakt i oppskriften? Eller vet du noe om det?

Anonymkode: 445e2...fca

Jeg aner ikke, følger ikke oppskriftene så nøye. :) Husker ikke merket, men det er i en liten hvit og lyseblå metallboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...