Gå til innhold

Pms og prevensjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei hei! 
jeg sliter veldig med humørsvingninger, depresjon og angst under PMS. 
min lege foreslår hormonspiral? Vet du noe om det er en god løsning? 

Anonymkode: 69674...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei hei! 
jeg sliter veldig med humørsvingninger, depresjon og angst under PMS. 
min lege foreslår hormonspiral? Vet du noe om det er en god løsning? 

Anonymkode: 69674...562

Det er ingen gynekolog som svarer her inne, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke brukt hormonspiral for det du nevner men jeg kan jo si at jeg er veldig fornøyd med hormonspiral som prevensjon. Raskt og sette inn og gjorde ikke så vondt som jeg trodde det skulle gjøre (mtp alle skrekkhistoriene jeg hadde lest på nett i forkant). Varer i 5 eller 8 år alt etter hvilken du velger. Du trenger bare huske på å bestille time hos gynekolog for å få den byttet, slipper det stresset med å huske på å ta en pille hver dag og risikoen for feilbruk (som var min erfaring med cerazette). For min del har jeg bare positive erfaringer, men det er jo veldig individuelt hvordan en reagerer på å få satt inn spiral og eventuelle bivirkninger en får. Hvis du tenker at hormonspiral kan være ett bra alternativ for deg så må du nesten bare forsøke for å finne ut av hvordan den vil fungere for deg. 

Anonymkode: a5669...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...