Gå til innhold

Del oppskriften på den beste smoothien du lager?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Del oppskriften på den beste smoothien du lager?

Jeg tenker begynne å lage mer smoothie og siden  det finnes jo uendelig mange måter å lage smoothie på alt fra bær/frukt/grønnsaker man bruker og flytende væske som juice/yoghurt/cottage cheese/kefir annet og andre ingredienser som f.eks rått egg, nøtter, frø, chia og annet... Så ønsker jeg gjerne tips til måter å lage smoothie på!

Anonymkode: dbb20...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Liker ikke smoothie.

Anonymkode: 73dc7...861

Ok? Det var vel ikke det tråden handlet om da? Litt unødvendig å da svare må jeg ærlig innrømme? 

Anonymkode: dbb20...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mëmëso skrev (Akkurat nå):

Avocado, en liten skje honning, gresk yoghurt eller kokosmelk.

Interessant med bare avocado smoothie, det har jeg faktisk aldri tenkt over er mulig å lage smoothie av men det er det jo! Du bruker ingen bær eller annet i altså bare for å oppklare det?

Anonymkode: dbb20...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Interessant med bare avocado smoothie, det har jeg faktisk aldri tenkt over er mulig å lage smoothie av men det er det jo! Du bruker ingen bær eller annet i altså bare for å oppklare det?

Anonymkode: dbb20...1a9

Nei, ingenting annet. :) Det blir litt tykt med yoghurt, jeg spiser det med skje, så vet ikke om det egentlig kan kalles smoothie. Men er kjempegodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mëmëso skrev (1 minutt siden):

Nei, ingenting annet. :) Det blir litt tykt med yoghurt, jeg spiser det med skje, så vet ikke om det egentlig kan kalles smoothie. Men er kjempegodt.

Spennende, ser frem til å smake. Liker godt avocado på skiva og til taco og alt sånt så ser for meg at jeg kommer til å like smoothie også. Joda, det er vel innafor? Tror en kaller det for smoothie bowl om de spises med skje eller noe sånt? 😊

Anonymkode: dbb20...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager smoothie hver morgen. Den er ikke så spennende da men... 

2 dl naturell yoghurt

1 ss cottage cheese

2 ss havregryn

1-2 dl frosne bær 

halv banan. 

Noen ganger slenger jeg opp i spinat også hvis jeg har det.

Endret av Martine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Martine skrev (8 minutter siden):

Jeg lager smoothie hver morgen. Den er ikke så spennende da men... 

2 dl naturell yoghurt

1 ss cottage cheese

2 ss havregryn

1-2 dl frosne bær 

halv banan. 

Noen ganger slenger jeg opp i spinat også hvis jeg har det.

Den høres jo veldig enkel og grei og god ut den. Hvilke frosne bær bruker du? Du varierer kanskje litt dersom du lager den hver morgen eller?

Anonymkode: dbb20...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Den høres jo veldig enkel og grei og god ut den. Hvilke frosne bær bruker du? Du varierer kanskje litt dersom du lager den hver morgen eller?

Anonymkode: dbb20...1a9

Ja, den er veldig enkel og grei. Jeg varierer mellom bær, men det som oftest blir brukt er blåbær/jordbær (blander 50/50) og kirsebær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Martine skrev (7 minutter siden):

Ja, den er veldig enkel og grei. Jeg varierer mellom bær, men det som oftest blir brukt er blåbær/jordbær (blander 50/50) og kirsebær. 

Har aldri prøvd kirsbær i smoothie men det hørtes veldig godt ut.

Anonymkode: dbb20...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har aldri prøvd kirsbær i smoothie men det hørtes veldig godt ut.

Anonymkode: dbb20...1a9

Ja, det er godt. Du får kjøpt frosne kirsebær på Rema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...