Gå til innhold

Barneskolebarn pusher hasj for de store kriminelle nettverkene. De yngste er 8 år!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/3Mk2Ge/slaar-alarm-om-gjengkriminalitet-i-oslo-det-foregaar-paa-alle-skoler

Hvordan i alle dager kom vi hit? Og hvorfor setter man ikke hardt mot hardt for å stoppe dette? Har man ingen ting lært av Sverige?


Slår alarm om gjengkriminalitet i Oslo:– Det foregår på alle skoler

Ungdomskriminaliteten øker dramatisk. I fjor var det en 37 prosent økning i påtaleavgjorte voldslovbrudd utført av unge under 18 år. Økningen er størst i Oslo.

VG har tidligere skrevet om en rapport fra nabolagspolitiet på Grønland, der det kommer frem at kriminelle opererer fritt i området. Butikkeiere og ansatte blir utsatt for vold og trusler.

Tidligere gjengleder: – Dette er bare starten

– Episodene de siste ukene er nok enkeltstående tilfeller. Voldsepisodene er ulike, noen er hevn, andre er salg som er gått galt, noen er bare bagateller. Men jeg tenker at dette bare er starten. Jeg tror det vil eskalere ganske snart, sier Shahid Rasool.

Problemet, mener Rasool, er at lovene som er ment å beskytte barn mot rettsforfølging, gjør dem attraktive for gjengene.

– Hverken skole eller politi har mulighet til å gi dem konsekvenser.

Dette er noen av hendelsene de siste dagene:

  • Knivstikking på Grønland lørdag
  • 17-åring knivstukket i taxi på Oslo S søndag – tre siktet i saken, alle de tre er mindreårige
  • 18-åring skutt på Holmlia i Oslo mandag kveld
  • Sist mandag ble en tenåring funnet skutt i en frisørsalong på Bryn

Anonymkode: eb37f...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Løsning: Maks antall barn i visse innvandrergrupper:  3 stk. Disse tre skal alle i barnehage fra de er ett år gamle, og følges opp tett gjennom hele sin oppvekst utenfra. 

Men tør noen å si det? Nei, ikke jeg heller under nick. 

Anonymkode: 19a9a...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan i alle dager kom vi hit? Og hvorfor setter man ikke hardt mot hardt for å stoppe dette? Har man ingen ting lært av Sverige?

Hva tror du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Løsningen er selvsagt å utvise alle muslimer fra Norge. Dette er muslimenes feil. Det er det alltid.

Evt. kunne man legalisert cannabis.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er ett ganske stort problem i nabobygda også. Overraskende nok for mange så er dette en bygd uten så mye som en innvandrer, ikke engang fra andre steder i Norge. Samme problemet, da med andre stoffer enn hasj, var det når jeg var ung, da var den eneste innvandreren på skolen en gutt med foreldre fra India som var trinnets stjerneeleven emd 6'er i alt. 

 

Oppfølging trengs på ALLE fra de er unge av. Foreldre har gått over til å beskylde lærere og skoleansatte for at barna ikke får til ting istedenfor å ta tak i det selv. Tilogmed mobbing utenfor skolen får lærere skylden for og i sommerferien fikk min lærerevenninne inntet mindre enn 9 telefoner fra fortvilte foreldre som lurte på hva hun skulle gjøre med mobbing... 

Anonymkode: 50b1a...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan i alle dager kom vi hit? Og hvorfor setter man ikke hardt mot hardt for å stoppe dette? Har man ingen ting lært av Sverige?

Anonymkode: eb37f...13c

Progressiv woke ideologi, det er blitt vår religion

Det er som annen religion, blir du indoktrinert tidlige nok, er en overbevist i troen uansett hvilke bevis som sendes i din retning som tilsier noe annet

Hvordan få en troende til å slutte å tro, det er omtrent umulig. Vi må stå løpet ut til kollapsen, og håpe det som tar over etterpå ikke er like ille (men er ingen garanti for det...)

Var en woke 'frøken' jeg møtte, som dro til Grønland og ble skremt, av resultatet av woke ideologi, men, hun var fortsatt woke og ønsket å fortsette som før, det var politikken som ikke var woke nok som var det egentlige problemet, mente hun.

Å spørre religiøse folk om hvorfor de tror det de tror på tross av alle bevis som motsier dem, leder aldri noen vei, som regel bare drar de unna, tilbake til ekko kammerne sine

Anonymkode: 6b939...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er så glad jeg bor på Vestkanten. Hadde jeg hatt barn så hadde jeg aldri i verden sendt dem på skoler til de stedene på Østkanten, da hadde jeg heller flyttet fra byen. 

Anonymkode: 4c6e7...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er så glad jeg bor på Vestkanten. Hadde jeg hatt barn så hadde jeg aldri i verden sendt dem på skoler til de stedene på Østkanten, da hadde jeg heller flyttet fra byen. 

Anonymkode: 4c6e7...957

Hva slags politikk er du for da? 

Anonymkode: 6b939...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (11 timer siden):

Hva tror du selv?

Jeg tror det blir verre.

Hva tror du?

Anonymkode: eb37f...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (4 timer siden):

Løsningen er selvsagt å utvise alle muslimer fra Norge. Dette er muslimenes feil. Det er det alltid.

Har noen nevnt muslimer her?

Drømmeautomat skrev (4 timer siden):

Evt. kunne man legalisert cannabis.

 

Du tror ikke gjengene omsetter andre stoffer? 

Anonymkode: eb37f...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hva tror du?

Det må jo bli verre før det kan bli bedre, så vi er egentlig på rett vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (11 minutter siden):

Det må jo bli verre før det kan bli bedre, så vi er egentlig på rett vei.

Sikkert. Når tror du det snur i Sverige?

Anonymkode: eb37f...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når tror du det snur i Sverige?

Det vet jeg ikke, jeg kjenner ikke de større sammenhengene der annet enn at svenskene i utgangspunktet har valgt enda dårlige strategier enn oss på en del områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...