Gå til innhold

Hva er dine meninger og tanker om denne videoen? > "How Repressed Emotions Make Us Sick"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker at dette stemmer veldig godt for meg. Jeg jobber med å tørre å kjenne enkelte følelser. For to uker siden ble jeg irritert i kroppen utover mot noen andre, for første gang på årevis. Tok ca. tre sekunder før jeg uten å tenke meg om bevisst hadde skjøvet følelsen vekk, for sånne følelser er jo ikke "lov".  Men den var der :)

Endret av Mëmëso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg tror det er mye i dette, og i de andre videoene fra School of life. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mëmëso skrev (6 timer siden):

Jeg tenker at dette stemmer veldig godt for meg. Jeg jobber med å tørre å kjenne enkelte følelser. For to uker siden ble jeg irritert i kroppen utover mot noen andre, for første gang på årevis. Tok ca. tre sekunder før jeg uten å tenke meg om bevisst hadde skjøvet følelsen vekk, for sånne følelser er jo ikke "lov".  Men den var der :)

Jeg tenker også det stemmer for meg. Jeg er også som deg. Også i tillegg så kan jeg gjerne ta ting innover/utover meg selv selv om den negative følelsen egentlig skulle være rettet mot noen andre. Det du nevner er det noe du også jobber med i terapi sammen med en behandler?

Drømmeautomat skrev (5 timer siden):

Jeg tror det er mye i dette, og i de andre videoene fra School of life. 

Det tenker jeg også. Også liker jeg generelt sett videoene fra School of life, mye nyttig å lære der.

Anonymkode: 1f6a9...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg tenker også det stemmer for meg. Jeg er også som deg. Også i tillegg så kan jeg gjerne ta ting innover/utover meg selv selv om den negative følelsen egentlig skulle være rettet mot noen andre. Det du nevner er det noe du også jobber med i terapi sammen med en behandler?

Anonymkode: 1f6a9...ea9

Alt går innover her også har jeg funnet ut. Men jeg kjenner det lite i kroppen uansett, foruten et sterkt selvhat og skam. Jeg jobber med det i terapi sammen med behandler. Den lille irritasjonen kjente jeg dagen etter en terapitime. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mëmëso skrev (2 minutter siden):

Alt går innover her også har jeg funnet ut. Men jeg kjenner det lite i kroppen uansett, foruten et sterkt selvhat og skam. Jeg jobber med det i terapi sammen med behandler. Den lille irritasjonen kjente jeg dagen etter en terapitime. 

Så bra at du får jobbet med det. Jeg får snart ny behandler etter å ha vært en stund uten så jeg tenkte ta opp det som jeg nevnte som en av tingene som jeg ønsker å jobbe med sammen med henne. Gleder meg.

Anonymkode: 1f6a9...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mëmëso skrev (6 timer siden):

Alt går innover her også har jeg funnet ut. Men jeg kjenner det lite i kroppen uansett, foruten et sterkt selvhat og skam. Jeg jobber med det i terapi sammen med behandler. Den lille irritasjonen kjente jeg dagen etter en terapitime. 

Kan jeg spørre om du vet hvor selvhatet og skammen kommer ifra og hvordan du jobber med det? Jeg strever med det samme.

Anonymkode: f0b0b...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...