Gå til innhold

Hvor handler du stort sett klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg handler nok aller mest på Vero Moda, Only og Cubus. Hva med deg?

Anonymkode: cc4d9...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn.no og bruktbutikker. 

Er med på #5plagg i året utfordring, har så langt kjøpt ett nytt plagg siden sommeren 2023. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans handler jeg på KappAhl for de har jeans jeg liker og som passer uten at jeg må sy opp (fantastisk at noen har bukser i størrelser med kortere bein!), gensere, t-skjorter, trusser og enklere skjørt og kjoler syr jeg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321
Lillemus skrev (1 time siden):

Jeans handler jeg på KappAhl for de har jeans jeg liker og som passer uten at jeg må sy opp (fantastisk at noen har bukser i størrelser med kortere bein!), gensere, t-skjorter, trusser og enklere skjørt og kjoler syr jeg selv. 

Jeg liker også buksene på Kapphal og pleier å kjøpe de der. Topper kjøper jeg på Kapphal, H&M eller Zizzi.  På Kapphal her jeg bor, er de også veldig hjelpsomme og flinke.  Sist da jeg plutselig trengte sorte klær (bukse og topp) så fikk jeg hjelp. Vedkommende målte meg opp og ned med øynene, snudde seg og plukket ut bukse og topp hun mente ville passe både meg og anledningen jeg trengte det til. Og det passet perfekt. Hele handelen gikk temmelig raskt. Sånt liker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

De beste buksene jeg har er fra Diesel og Levis. Den eneste genseren jeg har som jeg tåler er fra Zara. De 2 andre er fra H&M, men jeg tåler de ikke noe godt lenger (akryl). 
 

Singlet har jeg fra Cubus. De har blitt mye bedre de siste par årene. Jeg liker modal produktene deres! 
 

Ellers foretrekker jeg å kjøpe på nett (Zalando, ASOS). Eneste utfordringen er at man må returnere de om de ikke er som forventet. Utvalget i butikkene her har blitt ganske kjedelig. Det kan være perfekt farge, men så er det noen irriterende mønster på, eller det inneholder akryl. Jeg kjenner så fort jeg tar i det, om det er akryl. 
Den kan kjennes behagelig ut, men så er det rund hals. Jeg vil ha v- hals. Og feil farge 😛 

Vil nevne at jeg fremdeles er ganske opptatt av miljø. Så jeg har faktisk ikke kjøpt noe siden i høst, og det var noen singleter fordi mine gamle var blitt så slitt at de så ut som kjoler😬 jeg kjøper ikke før jeg finner det perfekte, har funnet et par klær (på nett) jeg syntes så fine ut, men tror ikke jeg gidder å bruke 5000,- på en genser liksom.

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Det meste på Get inspired. Elsker den butikken. Jeg har vel en litt vel sportslig stil 😅

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...