Gjest Speedo Skrevet 15. april 2002 Skrevet 15. april 2002 Heisan Har noen hørt noe nytt fra Korea (bortsett fra brevet i posten om forlenget ventetid til tildeling)? Er det kommet noen tildelinger i april? 0 Siter
Gjest 4kløver Skrevet 15. april 2002 Skrevet 15. april 2002 Jeg lurte akkurat på det samme. Vet ikke helt om jeg tør ringe VB, er så redd for å få flere dårlige nyheter... Tror ikke jeg orker flere utsettelser nå. 0 Siter
Gjest Speedo Skrevet 15. april 2002 Skrevet 15. april 2002 Jeg lurte akkurat på det samme. Vet ikke helt om jeg tør ringe VB, er så redd for å få flere dårlige nyheter... Tror ikke jeg orker flere utsettelser nå. Jeg ringte for under en uke siden til VB - og føler at jeg må vente noen dager til før jeg ringer igjen. Målet er å greie å vente helt til neste mandag, men det tror jeg kan holde hardt!!!!! Gi beskjed hvis du får informasjon av interesse....... 0 Siter
venterigjen Skrevet 15. april 2002 Skrevet 15. april 2002 Håper dere får gode nyheter snart! Vi er ikke forespeilet tildeling før nærmere åretsslutt (det var aug/sept). Så jeg føler ikke at jeg ennå kan ringe så ofte å høre - men jeg er allerede utålmodig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.