Gå til innhold

Laveste virkningsfulle vedlikeholdsdose litium


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det 0,5 eller 0,6 og oppover? Det står ulikt ulike steder. Jeg ønsker å trappe ned til minste mulige virkningsfulle dose da jeg er i remisjon og har det bra. Følges ikke av psykiater og spør derfor her, fastlege aner ikke

Anonymkode: 7a000...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er det 0,5 eller 0,6 og oppover? Det står ulikt ulike steder. Jeg ønsker å trappe ned til minste mulige virkningsfulle dose da jeg er i remisjon og har det bra. Følges ikke av psykiater og spør derfor her, fastlege aner ikke

Anonymkode: 7a000...e96

Kan du bestille en time hos privat psykiater?

Anonymkode: 343e3...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kan du bestille en time hos privat psykiater?

Anonymkode: 343e3...15b

Syns ikke svar på spørsmålet mitt er verdt 2500kr

Anonymkode: 7a000...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret får du helt gratis her. Det er individuelt fra pasient til pasient. Det finnes heller ikke et entydig svar, så det kommer an på hvem du spør. Kanskje vil noen svare helt ned i 0,4, mens andre vil nevne det tallet du skriver. I store metaanalyser angis 0,6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
nachnoo skrev (46 minutter siden):

Svaret får du helt gratis her. Det er individuelt fra pasient til pasient. Det finnes heller ikke et entydig svar, så det kommer an på hvem du spør. Kanskje vil noen svare helt ned i 0,4, mens andre vil nevne det tallet du skriver. I store metaanalyser angis 0,6.

Takk! Da legger jeg meg på 0,6 for å være trygg!

Anonymkode: 7a000...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Syns ikke svar på spørsmålet mitt er verdt 2500kr

Anonymkode: 7a000...e96

Ikke? Dette gjelder jo livskvaliteten og helsen din!

Anonymkode: 343e3...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke? Dette gjelder jo livskvaliteten og helsen din!

Anonymkode: 343e3...15b

Som syk har man ikke bare ett men en mengde sånne spørsmål gjennom livet. Skulle jeg betalt 2500kr for hvert av dem hadde jeg forringet livskvaliteten min mer enn styrket den. Dette spørsmålet lar seg Google og dessuten har jeg fått svar her inne. Så sparer jeg oppmøte hos psykiater til det virkelig brenner og jeg ikke kan hjelpe meg selv, som jeg lett kunne nå.

Anonymkode: 7a000...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...