Gå til innhold

Lurer på om jeg har fått hjerneskade


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått beskjed om at jeg mister jobben, og akkurat nå så ser jeg ingen vei tilbake til arbeidslivet. Da jeg fikk denne beskjeden, gikk jeg helt i kjelleren, kjøpte syv halvlitere, fyllet innpå og supplere med en større dose Zyprexa, pluss at jeg hadde en del Sobril innabords. Jeg sovna, våkna etter 12 timer og føler meg ikke bra. Jeg forstår selvfølgelig at dette var dumt, og at det er skadelig, men nå har jeg fått det for meg at jeg har fått hjerneskade. Tror dere det? Nb! Dette var ikke et selvmordsforsøk, mer fortvilelse og desperasjon etter å få sove en stund.

Anonymkode: 316cd...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro som et engangstilfelle gikk nok dette greit. De fleste vil føle seg dårlige dagen etter syv halvlitere og Sobril. Men det må tas noen forbehold ettersom du ikke skriver hva du faktisk har inntatt. 

Skulle du bli veldig dårlig, må du selvfølgelig ta kontakt med helsepersonell. Og så må du ikke gjøre det igjen. Jeg er litt bekymret for impulskontrollen din når du gjør slikt som dette. Det er ikke ment som en pekefinger, men du må ha respekt for medisiner og rusmidler og at disse ikke skal blandes. Sover du dårlig, så må dette håndteres av kvalifisert personell.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ISW skrev (2 minutter siden):

Jeg vil tro som et engangstilfelle gikk nok dette greit. De fleste vil føle seg dårlige dagen etter syv halvlitere og Sobril. Men det må tas noen forbehold ettersom du ikke skriver hva du faktisk har inntatt. 

Skulle du bli veldig dårlig, må du selvfølgelig ta kontakt med helsepersonell. Og så må du ikke gjøre det igjen. Jeg er litt bekymret for impulskontrollen din når du gjør slikt som dette. Det er ikke ment som en pekefinger, men du må ha respekt for medisiner og rusmidler og at disse ikke skal blandes. Sover du dårlig, så må dette håndteres av kvalifisert personell.

 

Takk for svar! Jeg blandet 30mg Sobril pluss 20mg Zyprexa pluss desse halvliteren. Det var et engangstilfelle, men du har rett i at jeg har dårlig impulskontroll.

Anonymkode: 316cd...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Takk for svar! Jeg blandet 30mg Sobril pluss 20mg Zyprexa pluss desse halvliteren. Det var et engangstilfelle, men du har rett i at jeg har dårlig impulskontroll.

Anonymkode: 316cd...68f

Jeg forstår veldig godt at det er vondt å miste jobben. Nå er jo heldigvis ikke det noe som skjer hver dag, men er det noen grunn til at du ikke skulle få ny jobb?

Du blir ikke hjerneskadet av dette, så du kan ta det med ro, du er nok bare litt fyllesyk og litt frynsete som følge av det. Men kan du lage deg en plan eller få hjelp til det, slik at du når det skjer vonde ting, heller ber om hjelp enn å være destruktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ISW skrev (20 minutter siden):

Jeg forstår veldig godt at det er vondt å miste jobben. Nå er jo heldigvis ikke det noe som skjer hver dag, men er det noen grunn til at du ikke skulle få ny jobb?

Du blir ikke hjerneskadet av dette, så du kan ta det med ro, du er nok bare litt fyllesyk og litt frynsete som følge av det. Men kan du lage deg en plan eller få hjelp til det, slik at du når det skjer vonde ting, heller ber om hjelp enn å være destruktiv?

Tusen takk for svar! You saved my day. Grunnen til at jeg tviler på om jeg får ny jobb er høy alder ( 56) og alvorlig sinnslidelse. Men det var kjempeflott at du svarte, for nå var jeg på nippet til å ringe legen.

Anonymkode: 316cd...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men det var kjempeflott at du svarte, for nå var jeg på nippet til å ringe legen.

Hvis du mot formodning skulle bli alvorlig dårlig eller bli verre, må du selvfølgelig ringe legen. Men det er vel å forvente at det skal gå gradvis bedre etterhvert som hangoveren gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...