Gå til innhold

Har noen blitt avsluttet på dps og trengt hjelp i etterkant/søkt inn på ny?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan gikk det seg til? Samme behandler? Lang ventetid?

Anonymkode: da953...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker

Ja, jeg har hatt flere runder. Men de bare resirkulerte feilinformasjonen fra første runde istedenfor å gjøre nye undersøkelser, så det var helt bortkastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (41 minutter siden):

Ja, jeg har hatt flere runder. Men de bare resirkulerte feilinformasjonen fra første runde istedenfor å gjøre nye undersøkelser, så det var helt bortkastet.

Hvorfor søker du om plass om du syns det er bortkastet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Cybele skrev (39 minutter siden):

Hvorfor søker du om plass om du syns det er bortkastet?

Det var jo i håp om at de skulle undersøke saksforholdene på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan gikk det seg til? Samme behandler? Lang ventetid?

Anonymkode: da953...971

Ja. Jeg ble avsluttet i 2021, men søkt inn igjen etter et par år til en ny behandler. Nå går jeg til en psykiater som jeg liker godt og kommer godt overens med. Jeg er i og for seg ferdig utredet for flere år siden, så er kun inne til støttesamtaler og regulering av medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forsøkte noen ganger og ofte samme behandler, men de baserte det på feil informasjon hele tiden så fungerte ikke. Måtte til slutt gå privat med avtale for å få rett hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...