Gå til innhold

Hvilke klær bruker man vanligvis på date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke klær bruker man vanligvis på date? Bare helt vanlige hverdagsklær som en standard genser og vanlige jeans så lenge det ikke er joggebukse eller burde man pynte seg litt mer så en fin bluse til ett par fine jeans eller skjørt eller kjole eller lignende? Har ikke peiling... Jeg er forresten dame og straks 30 år om det er relevant :)

Anonymkode: ab2a5...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilke klær bruker man vanligvis på date? Bare helt vanlige hverdagsklær som en standard genser og vanlige jeans så lenge det ikke er joggebukse eller burde man pynte seg litt mer så en fin bluse til ett par fine jeans eller skjørt eller kjole eller lignende? Har ikke peiling... Jeg er forresten dame og straks 30 år om det er relevant :)

Anonymkode: ab2a5...278

Det kommer jo helt an på hva man skal på daten. Om det er et helt vanlig kaffetreff eller lignende høres antrekket helt fint ut. Mange vil nok velge noe de vet er pent og kledelig om de skal på date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg går på date med vanlige klær, uten å pynte meg, men velger klær jeg liker og føler meg vel i selvsagt. Hvis man skal på date på en fancy restaurant blir det kanskje noe annet, men det er forhåpentlig noe man slipper på en førstedate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger nok farger med mer omhu siden det jo påvirker mange. Har avslappet stil, type bohem, så da går jeg i litt kule kjoler ( min smak ) og boots som stort sett alltid. Men pynter meg jo litt mer på middag, og div. Og nå kan jeg ikke sette opp håret sånn jeg gjorde før, men styler det litt. Ikke noe påfallende for vil helst vise meg som jeg er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilke klær bruker man vanligvis på date? Bare helt vanlige hverdagsklær som en standard genser og vanlige jeans så lenge det ikke er joggebukse eller burde man pynte seg litt mer så en fin bluse til ett par fine jeans eller skjørt eller kjole eller lignende? Har ikke peiling... Jeg er forresten dame og straks 30 år om det er relevant :)

Anonymkode: ab2a5...278

Nå er det 20 år siden jeg drev og datet, men jeg kledde meg nok avslappet og "normalt pent", ikke stivpyntet, men heller ikke joggebukser liksom. Men det var den daten jeg kom til rett fra jobb som førte til full klaff da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker

Det spiller ingen rolle, klærne skal jo av uansett (ihvertfall ifølge manus)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Det spiller ingen rolle, klærne skal jo av uansett (ihvertfall ifølge manus)!

Tror du alle du møter vil knulle? 

Anonymkode: bf206...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du alle du møter vil knulle?

Nei, jeg bare refererer til det som står i manus. Det er viktig med humor på date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Nå er det mange år siden jeg var på date. Jeg kunne kle meg i alt fra lette myke bukser ( som noen mener er joggebukser, men for meg er det i betegnelsen allsidig hverdagsbukse) til vanlige dongeribukser 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her datet litt i høst. På våre første dater kledde jeg meg i mine fineste hverdagsklær. Det vil for meg si kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Skal på date i morgen, det er sol og vårlig varm. Blir ledig stil, med kule solbriller. Casual, men pent.

Hadde vi hatt plan om tur i skogen, hadde jeg tatt på meg tursko og klær. Ut på middag lett pyntet.

Hva man på seg på date er litt avhengig av hva man har planlagt. 

Ønsker deg en fin date!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...