Gå til innhold

Hvor mange måneder/år i fengsel kunne du max vært dersom du fikk 100 millioner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ikke de mest delux fengsel, men et helt average fengsel. Typ i oslo. Et lukket fengsel. 

Altså dersom du fikk 100 millioner hvor lenge hadde du vært villig til å sitte inne for å få 100 millioner? 

Personlig hadde jeg kunne sitte ganske lenge. Det verste er selvsagt å være uten mobil. Men ellers har jeg ikke familie bortsett fra foreldre så den er grei. Jeg er også dårlig psykisk så tenker i utgangspunktet at et fengselsopphold kunne vært positivt, men det er grenser for hvor lenge da. Jeg tenker nå 3år i fengsel, men kan hende jeg kunne tatt mer. Er jo mye jeg kunne gjort når jeg kom ut da. 

 

Anonymkode: 03e48...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slabbedask

Du bør være fornøyd med å få dekket tapt arbeidsfortjeneste (var det noen som skrev her nylig, hvis jeg ikke husker feil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (3 timer siden):

60 dager.

.

Anonymkode: 06788...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (3 timer siden):

Du bør være fornøyd med å få dekket tapt arbeidsfortjeneste (var det noen som skrev her nylig, hvis jeg ikke husker feil).

Ja, men jeg skrev også at jeg ikke ville blitt lam i beina om jeg fikk 100 milliarder.

Det betyr ikke at jeg kan kreve 100 milliarder i erstatning om jeg blir lam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To år i norsk fengsel hadde jeg nok tatt. Det kunne vært sabbatsår hvor jeg kunne studert noe og lagt en plan for pengene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slabbedask
Grendel skrev (1 time siden):

To år i norsk fengsel hadde jeg nok tatt. Det kunne vært sabbatsår hvor jeg kunne studert noe og lagt en plan for pengene.

 

To år for 100 millioner altså. Da er ikke 55 millioner for 21 år så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke de mest delux fengsel, men et helt average fengsel. Typ i oslo. Et lukket fengsel. 

Altså dersom du fikk 100 millioner hvor lenge hadde du vært villig til å sitte inne for å få 100 millioner? 

Personlig hadde jeg kunne sitte ganske lenge. Det verste er selvsagt å være uten mobil. Men ellers har jeg ikke familie bortsett fra foreldre så den er grei. Jeg er også dårlig psykisk så tenker i utgangspunktet at et fengselsopphold kunne vært positivt, men det er grenser for hvor lenge da. Jeg tenker nå 3år i fengsel, men kan hende jeg kunne tatt mer. Er jo mye jeg kunne gjort når jeg kom ut da. 

 

Anonymkode: 03e48...c6d

2 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Maks 5 dager 😅. Jeg er en utålmodig person. 😂

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klarer ikke være innestengt. Så kanskje 1 dag hadde gått.

Anonymkode: cb57c...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett år kanskje. Eller to. 

Er jo vant til å være på institusjon. Men ikke vant til å være uten telefon eller uten å få gå turer med personalet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Thebutterfly skrev (2 timer siden):

Maks 5 dager 😅. Jeg er en utålmodig person. 😂

Ok. Da kan jeg heldigvis tilby deg 100 millioner dersom du er der 6 dager😃

Anonymkode: 03e48...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ok. Da kan jeg heldigvis tilby deg 100 millioner dersom du er der 6 dager😃

Anonymkode: 03e48...c6d

🤣🤣🤣 haha nei å sitte i fengsel er ikke en måte som er ønskelig å tjene penger på.  Jeg vil heller leve normalt 😂

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (På 27.4.2024 den 0.29):

To år for 100 millioner altså. Da er ikke 55 millioner for 21 år så mye.

Dette er ikke matte. Det er stor forskjell på å miste/velge bort 2 år normal omgang med venner, familie og samfunnet forøvrig, og å miste/velge bort 21 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
Kayia skrev (37 minutter siden):

Dette er ikke matte. Det er stor forskjell på å miste/velge bort 2 år normal omgang med venner, familie og samfunnet forøvrig, og å miste/velge bort 21 år. 

Nettopp. Tror ikke du tok poenget her. Men det får så være.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...