Gå til innhold

Uteblitt matlyst på grunn av ekstremt farlig virus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
frosken skrev (53 minutter siden):

Hehe - neppe lett å få i seg heller!

Nei det er ikke lett og få i seg Paracet hvis man har spiserørsbetendelse. Da går ingenting ned. Nå har jeg ikke det men for de som har det kan det være et stort omfattende problem. 

Anonymkode: e6e89...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    21

  • Vhanja

    8

  • farløs

    8

  • Lillemus

    3

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det var godt og vite til en annen gang jeg er smittet av et kraftig virus. 

Anonymkode: e6e89...05c

😊 

Håper du slipper det da!

(Jeg har noen på lur i tilfelle omgangssjuka og lignende, også til tyngre arbeid ute i varmen eller turer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
farløs skrev (3 minutter siden):

😊

Håper du slipper det da!

(Jeg har noen på lur i tilfelle omgangssjuka og lignende, også til tyngre arbeid ute i varmen eller turer)

Det var lurt. Hvilken farge er best da? Har ikke smakt det før. Skal på butikken etterpå så da kan jeg kjøpe til omgangssyken. Spydde masse i går men jeg har fått i meg is i dag. 

Anonymkode: e6e89...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det var lurt. Hvilken farge er best da? Har ikke smakt det før. Skal på butikken etterpå så da kan jeg kjøpe til omgangssyken. Spydde masse i går men jeg har fått i meg is i dag. 

Anonymkode: e6e89...05c

Hmm..vet ikke hva du vil like best, men i den dehydreringstilstanden så er det nok alle best uavhengig av farge🫠

Har hatt den blå for det meste for den kom vel først, men sitronsmaken(lysestefargen) er veldig god utenom sjuka å☺️Obsobs, det finnes sukkerfrie nå også tror jeg, de har jeg ikke smakt. 

Håper det går bra på butikken🤗

Endret av farløs
La på et ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
farløs skrev (2 timer siden):

Hmm..vet ikke hva du vil like best, men i den dehydreringstilstanden så er det nok alle best uavhengig av farge🫠

Har hatt den blå for det meste for den kom vel først, men sitronsmaken(lysestefargen) er veldig god utenom sjuka å☺️Obsobs, det finnes sukkerfrie nå også tror jeg, de har jeg ikke smakt. 

Håper det går bra på butikken🤗

Da har jeg handlet masse sånne drikker. Nå ligger de på rekke og rad under sengen min da jeg har en seng med en luke under med mange ting sånn at jeg har et lager hvis jeg trenger det i nødsituasjoner. 

Anonymkode: e6e89...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Da har jeg handlet masse sånne drikker. Nå ligger de på rekke og rad under sengen min da jeg har en seng med en luke under med mange ting sånn at jeg har et lager hvis jeg trenger det i nødsituasjoner. 

Anonymkode: e6e89...05c

De er nå best i kjøla da😊 Høres slitsomt ut om du har en tung seng da😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...