Gå til innhold

Hva skal du akkurat nå i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trenger litt inspo til mat og evt aktivitet. Jeg trives nok best hjemme så tror jeg holder meg her, med mindre det går noen bra på kino.

Anonymkode: 7d9d7...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du noen hobbyer da? Det finnes jo mye å velge mellom alt fra strikking, perling, tegning, fargelegging, bullet journal, scrabooking, diamond painting, gaming, geocoaching, baking, fjellturer og vanlige turer osv osv. I forhold til mat så ville jeg anbefalt deg å ta en tur innom biblioteket og se på utvalget de har av kokebøker da og bare velge en du syntes ser spennende ut og låne den med deg hjem. 

Anonymkode: 950fd...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du noen hobbyer da? Det finnes jo mye å velge mellom alt fra strikking, perling, tegning, fargelegging, bullet journal, scrabooking, diamond painting, gaming, geocoaching, baking, fjellturer og vanlige turer osv osv. I forhold til mat så ville jeg anbefalt deg å ta en tur innom biblioteket og se på utvalget de har av kokebøker da og bare velge en du syntes ser spennende ut og låne den med deg hjem. 

Anonymkode: 950fd...149

Nå tenkte jeg på i kveld da, som overskriften sier, ikke liksom for resten av livet :)  Er ikke ute etter hverken hobbyer eller kokebøker

Anonymkode: 7d9d7...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Trenger litt inspo til mat og evt aktivitet. Jeg trives nok best hjemme så tror jeg holder meg her, med mindre det går noen bra på kino.

Anonymkode: 7d9d7...296

Vaske vinduer 

Anonymkode: 4ecd6...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vaske vinduer 

Anonymkode: 4ecd6...8d9

det var min kveld i går!! sammen med en solid dose dominos pizza! :D 

Anonymkode: 7d9d7...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Vi har holdt på i mange timer i dag med vedarbeid. Nå var jeg så sliten at jeg gav meg. Skal dusje nå, hvile litt, så handle litt mat. I kveld skal vi faktisk på besøk til noen venner,  det er sjelden vi er på sånn besøk 🥰

Hadde vi skulle være hjemme, ville jeg funnet noe på tv og sett på mens jeg strikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nå tenkte jeg på i kveld da, som overskriften sier, ikke liksom for resten av livet :)  Er ikke ute etter hverken hobbyer eller kokebøker

Anonymkode: 7d9d7...296

Åja, beklager da misforsto jeg deg visst. Hva er det du er ute etter da? :)

Anonymkode: 950fd...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
påskelilje skrev (9 minutter siden):

Vi har holdt på i mange timer i dag med vedarbeid. Nå var jeg så sliten at jeg gav meg. Skal dusje nå, hvile litt, så handle litt mat. I kveld skal vi faktisk på besøk til noen venner,  det er sjelden vi er på sånn besøk 🥰

Hadde vi skulle være hjemme, ville jeg funnet noe på tv og sett på mens jeg strikket.

Bestiller dere eller har dere ved selv? I august i fjor sto jeg i 7 timer å stabla denne herrens veden, men skal si det lønte seg i vinter :) 

Anonymkode: 7d9d7...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bestiller dere eller har dere ved selv? I august i fjor sto jeg i 7 timer å stabla denne herrens veden, men skal si det lønte seg i vinter :) 

Anonymkode: 7d9d7...296

Vi hogger selv! Fikk lov av grunneier som eier skogen like ved boligfeltet,  å ta av det som hadde blåst ned. Gjorde det i fjor også. Det er mye arbeid, men fint og godt arbeid, og veldig fint å gjøre sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Vaske vinduer 

Anonymkode: 4ecd6...8d9

Det skulle jeg ha gjort. Men utsetter og utsetter... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi spise biff stroganoff laget av rester og se på The Voice fra i går siden jeg var ute i går kveld og ikke fikk se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dorthe skrev (1 minutt siden):

I dag skal vi spise biff stroganoff laget av rester og se på The Voice fra i går siden jeg var ute i går kveld og ikke fikk se det.

Herregud det er 15 år siden jeg spiste det sist, DET skal jeg lage til middag, det er kjempe godt! :) 

Anonymkode: 7d9d7...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker

Tenkte jeg skulle spille litt på Steinway-flygelet ikveld. "4:33" av John Cage er min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi spist pizza og nå ser vi på glimt-kamp. Om 15 min skal jeg ta kveldsmedisin og kl 2030-21 skal jeg legge meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer hjem til hjortebiff med bearnaise, bakt potet og stekt tomat etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
Mëmëso skrev (20 minutter siden):

Jeg tror jeg kommer hjem til hjortebiff med bearnaise, bakt potet og stekt tomat etterpå. :)

Det hørtes godt ut. Kos deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Har vært avgårde i nesten hele dag, så skal jeg sløve på sofaen foran TVen resten av kvelden.  Det trenger jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Trenger litt inspo til mat og evt aktivitet. Jeg trives nok best hjemme så tror jeg holder meg her, med mindre det går noen bra på kino.

Anonymkode: 7d9d7...296

Jeg skal bare ligge på sofaen etter å ha spist. Gleder meg skikkelig til å bare slappe av hjemme med en film eller noe, det har vært lange dager på jobb den siste tiden😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...