Gå til innhold

Hvordan har denne dagen vært for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har det sånn midt på treet (depresjon). Har vært mye ute i frisk luft. Det hjalp litt.

Anonymkode: 97b39...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært veldig sliten, så har ikke funnet på de helt store sprellene. Har sovet mye, og vært en del her inne på dol og tuslet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker

Mesteparten av dagen idag har jeg lurt på om de 250 kronene jeg brukte på øl i går kveld kunne vært bedre investert. På den annen side var det givende å gå ut og være sosial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Mesteparten av dagen idag har jeg lurt på om de 250 kronene jeg brukte på øl i går kveld kunne vært bedre investert. På den annen side var det givende å gå ut og være sosial.

😁

Anonymkode: 3b25b...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (3 timer siden):

Mesteparten av dagen idag har jeg lurt på om de 250 kronene jeg brukte på øl i går kveld kunne vært bedre investert. På den annen side var det givende å gå ut og være sosial.

Hva mener du at de 250 kronene heller skulle ha vært investert i.

Anonymkode: 1c02a...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du at de 250 kronene heller skulle ha vært investert i.

Det er akkurat det jeg grubler på. Jeg fikk jo mye gratis også. Har du noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (10 minutter siden):

Det er akkurat det jeg grubler på. Jeg fikk jo mye gratis også. Har du noen forslag?

Hva fikk du gratis? 

Anonymkode: 3b25b...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Møtte en gammel venn, men grunnet problemene mine så var det en blandet opplevelse. Har en trigger i hodet som gjør det så vondt å være sosial. Begynner å tro det er en kronisk tilstand...

Anonymkode: 144f2...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...