Gå til innhold

Kjenner du at du er en ny versjon av deg selv etter endt sykdomsperiode?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egentlig ikke. Jeg gikk egentlig mye tilbake til å være den jeg var før jeg ble syk. 

Men nå som jeg har hatt et par år som "frisk" har jeg brukt anledningen til å starte et skifte. Det et motivert av sykdomsperioden ved at jeg ikke ønsker å komme i samme situasjon igjen hvor jeg er totalt avhengig av hjelpeapparatet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fru2020 skrev (6 minutter siden):

Egentlig ikke. Jeg gikk egentlig mye tilbake til å være den jeg var før jeg ble syk. 

Men nå som jeg har hatt et par år som "frisk" har jeg brukt anledningen til å starte et skifte. Det et motivert av sykdomsperioden ved at jeg ikke ønsker å komme i samme situasjon igjen hvor jeg er totalt avhengig av hjelpeapparatet. 

Hvorfor ble du avhengig av hjelpeapparatet? 

Anonymkode: 7d625...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, heldigvis den samme. Hadde vært slitsomt om man også skulle bli en annen under friske perioder med bp

Anonymkode: 7f5bc...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mer ressurssterk før. Det tror jeg ikke at jeg får tilbake. Har nok et varig funksjonstap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor ble du avhengig av hjelpeapparatet? 

Anonymkode: 7d625...f4d

Fordi jeg var så syk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Var mer ressurssterk før. Det tror jeg ikke at jeg får tilbake. Har nok et varig funksjonstap.

Det stemmer hos meg også. Konsentrasjon, fokus og oppmerksomhet er slik jeg ser der varig svekket.

Anonymkode: 5a589...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 timer siden):

Var mer ressurssterk før. Det tror jeg ikke at jeg får tilbake. Har nok et varig funksjonstap.

Det var jeg også. Tror jeg har fått varig funksjonsfall etter full man i med psykose. Men lurer av og til på om funksjonstapet skyldes mange år på diverse AP, AD og stemningsstabiliserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT1 skrev (1 minutt siden):

Det var jeg også. Tror jeg har fått varig funksjonsfall etter full man i med psykose. Men lurer av og til på om funksjonstapet skyldes mange år på diverse AP, AD og stemningsstabiliserende.

Ikke godt å si. Håper ikke man får funksjonstap av det for jeg går på både AP og SS. Kan ikke få ennå mer funksjonstap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du er den samme, men ikke helt likevel?

Anonymkode: 5a589...93b

Jeg fikk et mye bedre liv og bedre psyke etter å ha gjennomgått en psykose. Ikke så vanlig, men det finnes unntaksvis frigjørende psykoser. 

Anonymkode: 73755...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...