Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på fullføre en huslig oppgave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kayia skrev (16 timer siden):

Jif skurekrem i toalettet og vasken, jif spray i dusj. Grønnsåpe/salmiakk på gulv. Dusjens innside tar jeg mens jeg dusjer, resten etterpå. 

Jif skal ikke i toalettet dette fordi det skader det. 

Anonymkode: 18bce...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jif skal ikke i toalettet dette fordi det skader det. 

Anonymkode: 18bce...847

Har du en god kilde på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Har du en god kilde på dette?

Ja

Anonymkode: 18bce...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja

Anonymkode: 18bce...847

Så troverdig var du altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har ikke lest artikkelen selv, skjønner jeg. Det står at man ikke skal bruke skurekrem på fliser og at man ikke skal bruke wc-blokk i toalettet. Det står ingen verdens ting om at man ikke kan/bør bruke Jif skurekrem i toalettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (25 minutter siden):

Du har ikke lest artikkelen selv, skjønner jeg. Det står at man ikke skal bruke skurekrem på fliser og at man ikke skal bruke wc-blokk i toalettet. Det står ingen verdens ting om at man ikke kan/bør bruke Jif skurekrem i toalettet. 

Du skal unngå jif på do knapper som jeg skrev. 

Anonymkode: 18bce...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du skal unngå jif på do knapper som jeg skrev. 

Anonymkode: 18bce...847

😂 Det så jeg, men jeg tipper det ikke er knappen Kaiya skrubber med Jif, men innsiden av selve toalettskåla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 minutter siden):

😂 Det så jeg, men jeg tipper det ikke er knappen Kaiya skrubber med Jif, men innsiden av selve toalettskåla.

Men lærte du noe fra artikkelen? Den gir deg ny vaske inspirasjon. 

Anonymkode: 18bce...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men lærte du noe fra artikkelen? Den gir deg ny vaske inspirasjon. 

Anonymkode: 18bce...847

Nei, det var ikke noe nytt for meg her, men det er jo nyttig for de som er unge og i ferd med å etablere seg i egen bolig for første gang. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Nei, det var ikke noe nytt for meg her, men det er jo nyttig for de som er unge og i ferd med å etablere seg i egen bolig for første gang. :) 

Men du leste at grønnsåpe er ikke bra, for det avgir fettflekker på gulv spesielt på parkett. Det visste ikke jeg før jeg satt meg inn i det. 

Anonymkode: 18bce...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men du leste at grønnsåpe er ikke bra, for det avgir fettflekker på gulv spesielt på parkett. Det visste ikke jeg før jeg satt meg inn i det. 

Anonymkode: 18bce...847

Det visste jeg fra før ja. :) Grønnsåpe gir fete og seige parkettgulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det visste jeg fra før ja. :) Grønnsåpe gir fete og seige parkettgulv.

Det er det få som vet. Da vet vi noe som er meget lurt og vite. 

Anonymkode: 18bce...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (På 28.4.2024 den 9.31):

 

- Lage middag fra grunnen: 40 min.

 

 

Undergrunnen, da eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 15.11):

Jif skal ikke i toalettet dette fordi det skader det. 

Anonymkode: 18bce...847

Jo Jif kan helt fint brukes i toalettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (3 timer siden):

Jo Jif kan helt fint brukes i toalettet. 

Ja men vær forsiktig med emaljen 

Anonymkode: 18bce...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja men vær forsiktig med emaljen 

Anonymkode: 18bce...847

Takk for velment råd, men jeg har vasket på samme viset i flere tiår, og kommer til å fortsette med det. Min metode gir helt hvit innside på toalettet, og resultatet er enda bedre etter at jeg begynte å helle varmt vann i toalettet før jeg spruter på JIf, lar dette virke noen minutter, for så å gnukke med myk svamp helt neddi og så langt jeg kommer. Gummihansker er selvfølgelig involvert, og svampene vaskes på 90 grader. På utsiden bruker jeg Jif spray og tørker av med toalettpapir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kayia skrev (2 timer siden):

Takk for velment råd, men jeg har vasket på samme viset i flere tiår, og kommer til å fortsette med det. Min metode gir helt hvit innside på toalettet, og resultatet er enda bedre etter at jeg begynte å helle varmt vann i toalettet før jeg spruter på JIf, lar dette virke noen minutter, for så å gnukke med myk svamp helt neddi og så langt jeg kommer. Gummihansker er selvfølgelig involvert, og svampene vaskes på 90 grader. På utsiden bruker jeg Jif spray og tørker av med toalettpapir.

Den bruker jeg også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 timer siden):

Takk for velment råd, men jeg har vasket på samme viset i flere tiår, og kommer til å fortsette med det. Min metode gir helt hvit innside på toalettet, og resultatet er enda bedre etter at jeg begynte å helle varmt vann i toalettet før jeg spruter på JIf, lar dette virke noen minutter, for så å gnukke med myk svamp helt neddi og så langt jeg kommer. Gummihansker er selvfølgelig involvert, og svampene vaskes på 90 grader. På utsiden bruker jeg Jif spray og tørker av med toalettpapir.

😵

Har nok et ganske mye mer avslappet forhold til dovask. Ser ikke så verst ut likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...