Gå til innhold

Flere som har hatt problemer med forumet i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Flere som har hatt problemer med forumet i dag?

Jeg kunne lese de trådene som var her men det var ikke mulig å verken opprette nye tråder eller svare i eksisterende tråder. Da kom det bare en feilmelding opp. Det varte jo flere timer også? I alle fall 2 timer her?

Anonymkode: 5e6e2...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Flere som har hatt problemer med forumet i dag?

Jeg kunne lese de trådene som var her men det var ikke mulig å verken opprette nye tråder eller svare i eksisterende tråder. Da kom det bare en feilmelding opp. Det varte jo flere timer også? I alle fall 2 timer her?

Anonymkode: 5e6e2...ae8

Ja mye problemer i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

@stjernestøv @emilie321 @Glitter @slabbedask Okei. Da vet jeg at det var nede for alle og ikke bare meg. For når jeg prøvde en sånn nettside der du kan skrive inn internett adressen til nettsiden også se om den er oppe eller nede eller har problemer og lignende så kom det opp at Doktoronline skulle være i orden så jeg stusset litt.

Anonymkode: 5e6e2...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slabbedask
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

@stjernestøv @emilie321 @Glitter @slabbedask Okei. Da vet jeg at det var nede for alle og ikke bare meg. For når jeg prøvde en sånn nettside der du kan skrive inn internett adressen til nettsiden også se om den er oppe eller nede eller har problemer og lignende så kom det opp at Doktoronline skulle være i orden så jeg stusset litt.

Anonymkode: 5e6e2...ae8

Siden var teknisk sett oppe, men en konfigurasjonsfeil gjorde at foruminnlegg ikke kunne vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Trodde jeg var stengt ute av DOL på grunn av mine friske innlegg 😅😅

Skal nok mer til enn noen "friske innlegg" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Vendi skrev (20 minutter siden):

Skal nok mer til enn noen "friske innlegg" ;)

Ja kanskje det, håper det i alle fall☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (25 minutter siden):

Trodde jeg var stengt ute av DOL på grunn av mine friske innlegg 😅😅

Hva mener du med "friske innlegg"? Beklager om jeg spør dumt, men aldri hørt den setningen før...

Anonymkode: 5e6e2...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du med "friske innlegg"? Beklager om jeg spør dumt, men aldri hørt den setningen før...

Anonymkode: 5e6e2...ae8

Helt i orden, deler gjerne jeg.

Jeg operer på fakta, og ikke følelser. Har ingen diagnose enn tidligere depresjon og panikkangst. Så det er personlighetstrekk.

Går fort i en modus når jeg opplever mennesker som påtar seg offerrolle, og som tilsynelatende ikke klarer noe. Da kan jeg svare ‘friskt’ som i være rett frem og ikke gå rundt grøten.

Sannheten er nok mer at jeg kan ikke måle andre utifra meg selv. Men man bør vel møtes ett sted i midten der. Ikke la seg styre for mye av hverken fakta eller følelser☺️

Håper det var litt oppklarende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Trinity80 skrev (17 minutter siden):

Helt i orden, deler gjerne jeg.

Jeg operer på fakta, og ikke følelser. Har ingen diagnose enn tidligere depresjon og panikkangst. Så det er personlighetstrekk.

Går fort i en modus når jeg opplever mennesker som påtar seg offerrolle, og som tilsynelatende ikke klarer noe. Da kan jeg svare ‘friskt’ som i være rett frem og ikke gå rundt grøten.

Sannheten er nok mer at jeg kan ikke måle andre utifra meg selv. Men man bør vel møtes ett sted i midten der. Ikke la seg styre for mye av hverken fakta eller følelser☺️

Håper det var litt oppklarende. 

Jeg er et stort offer og i dyp sorg etter kaninen min døde før helgen. Verdsetter at du bruker følelser i svar til sånne som meg. 

Anonymkode: 13bf2...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var problemer hos serverleverandør og ikke bare hos oss, men også andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er et stort offer og i dyp sorg etter kaninen min døde før helgen. Verdsetter at du bruker følelser i svar til sånne som meg. 

Anonymkode: 13bf2...b56

Det skjer nok ikke😎✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...