Gå til innhold

Gift og ute på byen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hun jeg er gift med er glad i å ut på byen. Og jeg sitter hjemme og passer barna. Jeg har aldri hindra ho i det. Men motsatt er hun kontrollerende. Og har sabotert for meg hvis jeg en ytterst sjelden gang vil ut. Jeg har sosial angst og lite sosialt liv. Jeg har opplevd at hun kommer hjem utpå mårraen ganske lenge etter barene er stengt. Jeg synes ikke det er greit, og det har blitt krangling. Og så gjør hun det igjen selv om det ikke er greit for meg. Når jeg tok det opp med ho sier hun at hun var hos ei venninne. Jeg har ingen å betro meg til og prate med, så jeg setter pris på andres perspektiv. Er dette grei atferd fra ho? Er jeg bare ute og kjører her? Er dette normalt?

Anonymkode: a3829...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun jeg er gift med er glad i å ut på byen. Og jeg sitter hjemme og passer barna. Jeg har aldri hindra ho i det. Men motsatt er hun kontrollerende. Og har sabotert for meg hvis jeg en ytterst sjelden gang vil ut. Jeg har sosial angst og lite sosialt liv. Jeg har opplevd at hun kommer hjem utpå mårraen ganske lenge etter barene er stengt. Jeg synes ikke det er greit, og det har blitt krangling. Og så gjør hun det igjen selv om det ikke er greit for meg. Når jeg tok det opp med ho sier hun at hun var hos ei venninne. Jeg har ingen å betro meg til og prate med, så jeg setter pris på andres perspektiv. Er dette grei atferd fra ho? Er jeg bare ute og kjører her? Er dette normalt?

Anonymkode: a3829...e51

Ja det er greit. Det er ikke hennes problem at du har problemer. 

Anonymkode: ef4c1...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun jeg er gift med er glad i å ut på byen. Og jeg sitter hjemme og passer barna. Jeg har aldri hindra ho i det. Men motsatt er hun kontrollerende. Og har sabotert for meg hvis jeg en ytterst sjelden gang vil ut. Jeg har sosial angst og lite sosialt liv. Jeg har opplevd at hun kommer hjem utpå mårraen ganske lenge etter barene er stengt. Jeg synes ikke det er greit, og det har blitt krangling. Og så gjør hun det igjen selv om det ikke er greit for meg. Når jeg tok det opp med ho sier hun at hun var hos ei venninne. Jeg har ingen å betro meg til og prate med, så jeg setter pris på andres perspektiv. Er dette grei atferd fra ho? Er jeg bare ute og kjører her? Er dette normalt?

Anonymkode: a3829...e51

Dette er ikke greit.

Anonymkode: 52568...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er dette grei atferd fra ho?

Dere er voksne folk, dette må dere da klare å finne ut av selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun jeg er gift med er glad i å ut på byen. Og jeg sitter hjemme og passer barna. Jeg har aldri hindra ho i det. Men motsatt er hun kontrollerende. Og har sabotert for meg hvis jeg en ytterst sjelden gang vil ut. Jeg har sosial angst og lite sosialt liv. Jeg har opplevd at hun kommer hjem utpå mårraen ganske lenge etter barene er stengt. Jeg synes ikke det er greit, og det har blitt krangling. Og så gjør hun det igjen selv om det ikke er greit for meg. Når jeg tok det opp med ho sier hun at hun var hos ei venninne. Jeg har ingen å betro meg til og prate med, så jeg setter pris på andres perspektiv. Er dette grei atferd fra ho? Er jeg bare ute og kjører her? Er dette normalt?

Anonymkode: a3829...e51

Det er ikke greit at hun er kontrollerende og saboterer når du skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Dere er voksne folk, dette må dere da klare å finne ut av selv.

Nei, det er derfor jeg skriver her.

 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja det er greit. Det er ikke hennes problem at du har problemer. 

Anonymkode: ef4c1...89a

Kan jeg ikke forvente den samme friheten som hun har? 

Anonymkode: a3829...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er derfor jeg skriver her.

Hva håper du å oppnå her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, det er derfor jeg skriver her.

 

Kan jeg ikke forvente den samme friheten som hun har? 

Anonymkode: a3829...e51

Jo men da må du la henne leve sitt liv. Du er like kontrollerende når du krangler med henne når hun kommer hjem. Hun går sikkert fra deg slik du holder på. 

Anonymkode: ef4c1...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (1 minutt siden):

Det er ikke greit at hun er kontrollerende og saboterer når du skal ut.

Når jeg har tatt det opp at hun ikke liker at jeg drar ut og saboterer, så har hun tidligere nektet for at hun gjorde det. Jeg må vell kunne forvente å bli behandlet likt.

Anonymkode: a3829...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (7 minutter siden):

Hva håper du å oppnå her da?

Jeg spør vel om jeg må finne meg i å bli behandla sånn. Eller hva jeg kan eller bør gjøre.

Anonymkode: a3829...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg må vell kunne forvente å bli behandlet likt.

Det er faktisk helt opp til deg, du har selv valgt å leve med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg spør vel om jeg må finne meg i å bli behandla sånn. Eller hva jeg kan eller bør gjøre.

Anonymkode: a3829...e51

Du må rett og slett gå fra henne. Hun respekterer deg ikke.

Anonymkode: 52568...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jo men da må du la henne leve sitt liv. Du er like kontrollerende når du krangler med henne når hun kommer hjem. Hun går sikkert fra deg slik du holder på. 

Anonymkode: ef4c1...89a

Hun lar ikke ham leve sitt liv. Hun drar stadig ut på byen, men han får ikke gjøre det samme.

Jeg synes også det er ganske naturlig at TS stiller spørsmål når hun kommer hjem først neste morgen og det ikke er avtalt. Jeg ville om ikke annet blitt bekymret for hva som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Grendel skrev (1 time siden):

Hun lar ikke ham leve sitt liv. Hun drar stadig ut på byen, men han får ikke gjøre det samme.

Jeg synes også det er ganske naturlig at TS stiller spørsmål når hun kommer hjem først neste morgen og det ikke er avtalt. Jeg ville om ikke annet blitt bekymret for hva som har skjedd.

Takk. Det er jo sånn jeg føler det, men folk har vel forskjellig syn på ting.

 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du må rett og slett gå fra henne. Hun respekterer deg ikke.

Anonymkode: 52568...ff7

Du har nok rett. Hun respekterer meg ikke. Vi har to barn i sammen og dårlig inntekt, så det er ikke så enkelt å bare dra. 

Anonymkode: a3829...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi har to barn i sammen og dårlig inntekt

Kanskje det er lurt å bli enige om å redusere byturene til et minimum (for begge), både med tanke på økonomien og forholdet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...